مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه دهنده چراغ باغی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ باغچه ای مدرن چه مشخصاتی دارد؟توزیع مستقیم چراغ باغی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه افراد برای هرچه زیباتر شدن محیط زندگیشان از چراغهای باغی مدرن استفاده می کنند. در نتیجه ارائه دهنده چراغ باغی مدرن با ارائه چراغ های مختلف با قیمتهای بسیار مناسب و با کیفیت بالا به مشتریان سعی می‌کند تا نیاز مشتریانی که قصد تهیه این کالا را دارند برطرف کنند تا آنها بتوانند از این چراغ ها برای هرچه زیباتر شدن محیط اطرافشان بهره بگیرند.

ارائه دهنده چراغ باغی مدرن

چراغ باغچه ای مدرن چه مشخصاتی دارد؟

چراغ باغچه ای مدرن چه مشخصاتی دارد؟ چراغ های باغچه های مدرن در ابعاد مختلفی به بازار عرضه شده اند. ارتفاع هر یک از این چراغ ها با یکدیگر متفاوت می باشد. ولی استانداردترین ارتفاعی که برای این چراغ ‌ها می‌توان عنوان کرد ارتفاع ۲۴۰ سانتیمتر می باشد. برای تولید چراغ های باغچه ای مدرن از سر پیچ E27 استفاده می‌کنند. این امر موجب می‌شود که امکان استفاده از لامپهای کم مصرف و لامپهای ال ای دی بر روی این چراغ ها فراهم شود تا علاوه بر نوردهی مناسب، در مصرف برق نیز صرفه جویی گردد.

امروزه افراد برای زیباتر شدن محیط  باغچه و حیاط منزلشان از این چراغ ها بهره می برند. چرا که زیباتر شدن محیط اطراف زندگی بر روحیه افراد نیز تأثیر مستقیمی می‌گذارد و می‌تواند فرد را شاداب کند. از جمله اصول اصلی محوطه سازی، نورپردازی مناسب فضا می باشد. چراغ های باغچه ای مدرن به سازندگان ویلا و ساختمان این امکان را می‌دهند که بتوانند یک محوطه شیک و زیبا با دید مناسب را به مشتریان ارائه دهند.

ولتاژ ورودی هر یک از این چراغ ها با دیگری متفاوت است و هرچه چراغ بزرگ تر و پر نور تر باشد میزان ولتاژ ورودی آن نیز بالاتر خواهد بود. برای تولید این چراغ ها از جنس های مختلفی نظیر آلومینیوم استفاده می‌شود. استفاده از فلز آلومینیوم به این دلیل است که این فلز دارای مقاومت بالا و وزن پایینی می باشد و چنانچه در مجاورت رطوبت قرار بگیرد زنگ نمیزند.

توزیع مستقیم چراغ باغی مدرن

توزیع مستقیم چراغ باغی مدرن توزیع مستقیم چراغ باغی مدرن توسط وبسایت ما انجام می‌شود. مجموعه ما با تولید کنندگان انواع مختلف چراغ باغی در ارتباط مستقیم می باشد و برندهای مختلفی از این محصول را گرد هم آورده است. در نتیجه افرادی که قصد تهیه چراغ باغی مدرن را دارند می توانند با مراجعه به وبسایت ما طرح ها، مدل ها، رنگ بندی ها و برندهای مختلف این چراغ ها را مشاهده نمایند و پس از بررسی این چراغ ها از نظر قیمت و سایر مشخصات، چراغ مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقدام به سفارش ان کنند.

به دلیل توزیع چراغ مدرن به صورت مستقیم توسط مجموعه ما، قیمت های ارائه شده توسط ما مجموعه ما بسیار مناسب‌تر و پایین‌تر از قیمت‌های موجود در بازار می باشد که این رضایت خاطر مشتریان را به دنبال داشته است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button