مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت برج نوری پارکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی برج نوری پارکیمرکز تولید برج نوری پارکی در انواع مختلف
چه امتیازی به من میدین؟

ایجاد روشنایی در پارک ها می دانیم که اهمیت بسیار دارد و در این زمینه از ابزار های خاصی استفاده می شود که هر کدام شکل ظاهری خاصی دارند. برج نوری پارکی از جمله محصولات پرکاربرد می باشد که می توان آنها را با قیمت های متفاوتی تهیه کرد. آخرین قیمت برج نوری پارکی از طریق سایت های آنلاین ارائه می گردد تا انتخاب را برای مشتریان آسان کند.

معرفی برج نوری پارکی

در بین انواع مختلف تجهیزاتی که به منظور ایجاد روشنایی مورد توجه می باشند در مورد برج نوری می خواهیم بگوییم که در پارک ها، تفرجگاه ها، بیمارستان ها، اسکله ها و … به کار برده می شوند.

برج های مورد نظر به طور کلی در دو نوع متحرک دستی و متحرک برقی می باشند که نمونه های اول برج های 6 الی 12 متری و نمونه های دوم با ارتفاع 12 الی 30 متری می باشند.

ارتفاع برج ها از نظر طول ورق 6، 9، 12 تا 30 متر می باشد و از نظر ارتفاع اگر بگوییم 4، 6، 8، 12، 16، 18 عدد گزینه های مد نظر می باشند که هر کدام در مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق مورد استفاده در خطوط تولید برج ها فولاد ST37 می باشد که پوشش بدنه آنها با گالوانیزه گرم محافظت می شود. وجود قفل های اینترلاک در ساختار برج ها ایمنی سبد را تامین می کند و اگر سبد از جا کنده شود این قفل ها آنها را در جای شان نگه می دارند.

مشخصات الکتریکی تابلو برق ها وجود تابلو برق در ساختار شان است که به طور تنظیم شده ای کار می کنند تا محیط مورد نظر روشن شود.

مرکز تولید برج نوری پارکی در انواع مختلف

برج نوری پارکی در انواع مختلف تولید می شود و به همین سبب آنها را با نام برند های متفاوتی می توان خریداری کرد. برج نوری دستی نمونه ای از این محصولات است که وجودشان را در مکان های مختلفی مشاهده می کنیم.

انواع برج نوری از طریق مراکز تولید ساخته می شوند و در این زمینه اغلب برترین متریال به کار برده می شود تا مشتریان از کیفیت محصولات اطمینان خاطر داشته باشند.

بعد از تولید برج ها در نمونه های متفاوت از طریق خدمات آنلاین به نمایش گذاشته می شوند و اطلاعات کاملی از قیمت و سطح کیفی شان ارائه می گردد. مشتریان با کسب آگاهی در مورد قابلیت های آنها و بنا به شرایط مالی آنها را خریداری می کنند.

مرکز تولید برج نوری پارکی سطح نیاز خریداران را در نظر می گیرد تا بر همین اساس میزان تولیدات خود را تعیین نماید و آنها را در بازار عرضه کند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button