مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه چراغ پارکی فلزی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اصول كلی نورپردازی در پارک های شهریفروش بهترین چراغ پارکی فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از مسائل خیلی مهم در طراحی کردن فضاهای شهری، تامین نور مورد نیاز این فضاها در تاریکی شب است. محیط های وسیع و بازی مثل پارک، بوستان، باغ، ویلا، حیاط، معابر و گذرگاه ها، نیازمند وسایلی برای ایجاد نورو روشنایی هستند، که چراغ پارکی نام دارند. این چراغ ها پایه های بلندی دارند که به آن متصل می باشند. مرکز پخش وسایل روشنایی، چراغ پارکی فلزی صادراتی را در بازار های داخلی عرضه می نماید.

مرکز عرضه چراغ پارکی فلزی صادراتی

اصول كلی نورپردازی در پارک های شهری

اصول كلی نورپردازی در پارک های شهری مدیران و طراحان مبلمان شهری، برای هر چه بهتر و زیبا تر شدن فضای شهر و جلوه و نمای بیشتر آن، همچنین برای کمک به عبور و مرور راحت تر از معابر و خیابان ها در طی شب، از یک سری وسایل روشنایی مخصوص استفاده می کنند که چراغ پارکی نام دارند.

این چراغ ها چون در محوطه های باز قرار می گیرند و سقفی برای آویختن از آن ندارند، باید بر روی یک پایه یا میله بلند نصب شوند، تا بتوانند نور را تا شعاع بیشتری منتشر کنند. اصول کلی نورپردازی در پارک های شهری و فضاهای سبز، شامل رعایت تمام نکات مربوط به زیبایی شناختی است.

چرا که نور و وسایل نورپردازی، تاثیر بسیاری در این امر دارند و می توانند شکل ظاهری یک محیط را تا حد زیادی تغییر دهند. پس معماران فضاهای شهری، باید در بکار گیری ابزار های مناسب برای این کار نهایت دقت را مبذول دارند.

چراغ های پارکی یا حیاطی، با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، که این اهداف شامل موارد زیر است:

  • قابل دید بودن تابلوها، اعلانات و علامت ها در خیابان ها و فضاهای باز
  • کمک به عبور راحت تر افراد و اتومبیل ها و کاهش خطرات جانی و حوادث
  • زیباسازی شهر و نمایش بهتر برخی از نقاط هدف

فروش بهترین چراغ پارکی فلزی

فروش بهترین چراغ پارکی فلزی چراغ پارکی که تحت عنوان چراغ حیاطی، چراغ باغی یا چراغ تزیینی باغچه نیز نامیده میشود، به یک چراغ پایه دار بلند گفته می شود، که در تاریکی شب می تواند فضا را به خوبی روشن کند.

نمونه های مختلف این وسایل با استفاده از مواد اولیه گوناگونی ساخته می شوند که یکی از بهترین و مرغوب ترین آن ها، چراغ پارکی فلزی است. در این چراغ ها برای ساخت پایه چراغ از فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ استفاده می گردد. این وسایل دوام بالایی داشته و به مرور زمان زنگ نمی زنند.

بهترین نمونه های چراغ پارکی ارزان در مراکز پخش عمده این وسایل به فروش می رسد. شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری برای خرید این وسایل اقدام کنید. جهت خرید غیر حضوری، می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button