مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز ساخت چراغ پارکی ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید چراغ پارکی ایستادهعرضه کننده چراغ پارکی ایستاده فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه انواع و اقسام مختلفی از چراغ ها در مدل ها و سایزهای متنوع در مراکز ساخت تولید شده و روانه بازار می‌ شود تا در اختیار خریداران و متقاضیان قرار بگیرد. یکی از انواع این محصولات ساخته شده چراغ پارکی ایستاده است که با بالاترین کیفیت تولید شده و به صورت عمده و جزیی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

مرکز ساخت چراغ پارکی ایستاده

مدل های جدید چراغ پارکی ایستاده

مدل های جدید چراغ پارکی ایستاده به چراغ هایی که برای روشن سازی محوطه پارک ها از آنها استفاده می شود چراغ های پارکی می گویند. این نوع چراغ ها در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع تولید می‌ شوند که می‌ تواند در فضاهای شهری و پارکی به عنوان آلمان های تاثیرگذار به ایجاد روشنایی بپردازند.

چراغ های پارکی از جنبه های مختلف با یکدیگر تفاوت هایی دارند زیرا برای تهیه آنها از آلیاژهای آلومینیوم و آهن و همچنین مواد پلاستیکی مختلف مانند پلی کربنات و پلی آمیدها استفاده می ‌شود که هر کدام از آنها با توجه به جنس شان می توانند کارایی مختلفی داشته باشند. بهترین چراغ‌ های پارکی به نوع طراحی می ‌شوند که در برابر نفوذ حشرات، ورود گرد و غبار و بارش برف و باران مقاوم باشند و در عین حال ظاهر زیبا داشته باشند.

در زمینه معرفی انواع مدل های جدید چراغ پارکی  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  چراغ های پارکی ایستاده سولار: این محصولات به نوعی عمل می کنند که در طول روز توسط سلول های خورشیدی انرژی را جذب کرده و در خود ذخیره می کنند و به محض تاریک شدن هوا از این انرژی برای روشن کردن فضا استفاده می نمایند. این نوع چراغ های پارکی دارای سیستم های محافظتی هستند که از تخلیه ناگهانی جلوگیری می کند.
  • چراغ پارکی استاده کلاسیک: برای طراحی و تولید این چراغ های پارکی از مواد اولیه آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده می ‌شود و در نهایت روی آنها را پوشش ضد آب می پوشاند که از زنگ زدگی و هوازدگی آنها جلوگیری می شود. در تهیه این محصولات از بهترین لامپ ها استفاده می شود که بیشترین روشنایی را ایجاد می ‌کنند.

عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده فلزی

عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده فلزی ساخت چراغ پارکی مدرن امروزه توسط برند های معتبر و شناخته شده صورت می پذیرد که می توانند از بهترین تکنولوژی ها برای طراحی مدل ‌های جدید این محصول استفاده کنند.

واحد های تولید کننده این محصولات با در نظر گرفتن مصرف انرژی کمتر به تولید این محصولات می پردازند وبرای تهیه این محصولات همان طور که اشاره کردیم از چراغ های سولار کمک می گیرند که انرژی خود را از نور بی ‌پایان خورشید تامین کرده و از نظر اقتصادی و مصرف انرژی بسیار به صرفه است.

عرضه کننده ‌های چراغ پارکی ایستاده فلزی این محصول را در طرح ها و شکل های متفاوت ارائه می دهند که امکان استفاده از آنها در موقعیت و محوطه های مختلف امکان پذیر باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button