مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید چراغ پارکی لوله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چراغ پارکی تمام آلومینیومبازار خرید چراغ پارکی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

مرکز خرید چراغ پارکی امروزه محدود به مغازه هایی که در سطح شهر می بینیم نمی گردد. بلکه در دنیای مجازی مراکز خرید بسیاری وجود دارند که مشتریان می توانند با مراجعه به آنها دنیایی از محصولات مختلف را مشاهده نمایند و بعد از انتخاب چراغ پارکی لوله ای، آن را سفارش داده و به سادگی درب منزل و محل کارشان تحویل بگیرند.

مرکز خرید چراغ پارکی لوله ای

انواع چراغ پارکی تمام آلومینیوم

انواع چراغ پارکی تمام آلومینیوم انواع مختلفی از چراغ پارکی تمام آلومینیوم به بازار عرضه شده است که هر یک از آنها دارای خصوصیات ظاهری و مشخصات متفاوتی می باشند تا بتوانند سلیقه مشتریان مختلف را پوشش دهند. این چراغ ها، به چراغ های باغچه ای یا باغی هم معروف می باشند و از آنها در باغچه های خانگی نیز استفاده میشود.

از جمله انواع این چراغ ها می توان به چراغ های سلطنتی، مدرن، مدل های ترکیبی و … اشاره نمود. هر یک از این مدل ها دارای ویژگی های مخصوص خود می باشند. برای رنگ کردن چراغ های پارکی عموماً از رنگ استاتیک کوره ای بهره می‌برند و آنها را در رنگهای مختلف سفید، مشکی، مسی، برنزی و نقره ای به مشتریان عرضه می کنند.

برای این نوع چراغ ها عموماً از حباب هایی استفاده می شود که دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف می باشند تا بتوانند سالیان طولانی عمر کنند. علاوه بر این، این چراغ ها در ارتفاع های گوناگونی تولید و به مشتریان عرضه شده اند.

امروزه برای این چراغ از لامپ های ال ای دی کم مصرف که دارای ۱۵ تا ۲۰ وات قدرت می باشند استفاده می شود. شعاع نوردهی این چراغ ها با یکدیگر تفاوت دارد و عموماً شعاعشان  بین ۳ تا ۵ متر می باشد.

بازار خرید چراغ پارکی مدرن

بازار خرید چراغ پارکی مدرن بازار خرید چراغ پارکی مدرن امروز بسیار داغ می باشد. چرا که این محصول، جزو محصولات پر مصرفی به شمار می رود که تقاضای بسیار زیادی برای آن در بازار وجود دارد. بنابراین فروشندگان بسیاری تمایل پیدا کرده اند که این محصول را به فروش برسانند و با این کار موجب به وجود آمدن یک بازار خوب برای این محصول شده است.

این فروشندگان برای اینکه بتوانند این کالا را به مشتریان بیشتری عرضه کنند تصمیم گرفته اند که علاوه بر فروش حضوری این محصول، آن را به صورت غیر حضوری نیز در وب سایتشان ارائه کنند تا علاوه بر مشتریانی که در شهر خودشان اقدام به خرید این محصول از آنها می‌کنند، مشتریان دیگر از سایر شهرها نیز بتوانند به سادگی از آنها خرید خود را انجام دهند.

این یک معامله دو سر برد به شمار می‌رود. چرا که در آن هم خریدار و هم فروشنده سود خوبی عایدشان می‌شود. فروشنده با فروش بیشتر و خریدار با قیمت مناسب تر…

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button