مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید چراغ پارکی سلطنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید چراغ پارکیقیمت چراغ پارکی سلطنتی پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

در ایران شرکت های فعال در زمینه تولید چراغ پارکی سلطنتی موفقی را می بینیم که علاوه بر تولید محصولات خود به منظور عرضه به بازار داخلی، در زمینه صادرات هم فعالیت می کنند. استان هایی همچون تهران، اصفهان سال های زیادی است که چراغ های پارکی سلطنتی با کیفیت را، در رنگ و طرح های گوناگون تولید می کنند و به صورت عمده و خرده به سایر نقاط کشور عرضه می کنند. صادرات این محصولات به کشور های دیگر تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور ما دارد.

مرکز تولید چراغ پارکی سلطنتی

مدل های جدید چراغ پارکی

مدل های جدید چراغ پارکی شاید تا مدت ها قبل تغییر خاصی در طراحی و تولید مدل های چراغ های پارکی دیده نمی شد اما امروزه از تنوع زیادی در طرح، رنگ، جنس، مدل این محصولات دیده می شود که علاوه بر روشن تر کردن فضا اطراف، از زیبایی خاصی برخوردارند. این چراغ های سبک سلطنتی از محبوبیت خاصی برخوردار است. مدل های دیواری که در اندازه های کوچک و بزرگ و همینطور رنگ های تیره مانند مشکی و رنگ های روشن مانند نقره ای و سفید تولید می شوند.
مدل های ایستاده که پایه های بلندی دارند و موجب روشن شدن فضای بیشتری در اطراف آن می شوند، از زیبایی خاصی برخوردار هستند، این مدل ها برای محیط های جنگلی و پارک ها بسیار مناسب هستند چرا که روی زمین در هر نقطه ای قابل نصب می باشند. این روزها از مدل های چراغ های پارکی پایه کوتاه هم استقبال زیادی شده است زیرا امکان نصب آنها در میان گل ها و درختچه ها وجود دارد که موجب زیبایی و نمای بیشتر فضای طبیعی می شود. گفتنی است که چراغ پارکی آلومینیومی علاوه بر شیک بودن از دوام بالایی در محیط های باز مانند پارک ها برخوردار است. 

قیمت چراغ پارکی سلطنتی پایه کوتاه

قیمت چراغ پارکی سلطنتی پایه کوتاه از گذشته تا به امروز چراغ های پایه بلند و بزرگی را در بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کرده ایم که بخاطره کیفیت و سایز بزرگ آنها از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند اما امروزه چراغ های پارکی سلطنتی پایه کوتاه را می بینیم که با همان کیفیت اما در سایز های کوچک تولید می شوند که از قیمت نسبتا پایین تری برخوردارند. قیمت این محصولات نسبت به کیفیت آنها متفاوت است و هر چقدر کیفیت محصولات بالاتر باشد با قیمت گران تری به فروش می رسند. 

در گذشته تنها امکان خرید حضوری برای تمامی مشتریان از نقاط مختلف وجود داشت اما امروزه تولید کنندگان و عرضه کنندگان سایت های معتبری را در اختیار مشتریان گذاشته اند که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان ایرانی و خارجی را مهیا کرده است و علاوه بر مشاهده محصولات می توانید از قیمت های روز آنها هم مطلع شوید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button