مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولیدی برج نوری 25 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در تهیه برج نوریقیمت بهترین برج نوری 25 متری
برج نوری
چه امتیازی به من میدین؟

ورزشگاه ها و محیط های بزرگ ورزشی ،اداری و صنعتی که ساخته می شوند نیاز به نور افکن های قوی دارند تا کمبود نور در شب را تامین کنند. برج های نوری ،نور پرداز های قوی هستند که برای محیط های بزرگ مناسب می باشند. مرکز تولید برج نوری مرکزی است که کار ان تولید برج نوری 25 متری و صادرات ان به خارج از ایران می باشد. برج نوری 25 متری از انواع برج های با ارتفاع تقریبا بالا است که صادر هم می شود.

برج نوری

نکات مهم در تهیه برج نوری

نکات مهم در تهیه برج نوری برج نوری در واقع برج روشنایی است که کار آن پخش نور در محیط اطراف خود است. برج های نوری در ارتفاع های مختلف تولید می شود که بسته به سلیقه مشتری و نوع محیط دارد. برج نوری در ابتدا دارای ستونی است که پروژکتور های مربوط را بتواند نگه دارد.

برج نوری که اغلب در محیط های باز استفاده می شود باید به گونه ای ساخته شود که در مقابل باد و باران و طوفان مقاوم باشد و ستون محکمی داشته باشد. برای اینکه برج نوری در محیط باز دچار زنگ زدگی نشود و از ستون ان محافظت شود در تولید پوشش ان از گالوانیزه گرم و یا رنگ صنعتی استفاده می شود.

برج روشنایی پروژکتور هایی دارد که کار نور پردازی به عهده ان هاست. پروژکتور ها در انواع ولتاژ ساخته می شوند. در بعضی برج های روشنایی پروژکتور ها را می توان حرکت داد و بالا و پایین برد و نور ان ها را تنظیم کرد. بر این اساس برج نوری دستی داریم که امکان بالا و پایین بردن پروژکتور ها وجود دارد. برج نوری استادیومی برای نور پردازی به یک نقطه و سمت مشخص مورد استفاده قرار می گیرد و برای نور پردازی به همه جای یک محیط از برج نور متقارن که نور را به همه طرف پخش می کند استفاده می شود.

برای تهیه برج نوری باید به تعداد پروژکتور ها دقت کرد تا پروژکتور ها منتاسب با اندازه محیط باشد. اندازه ولتاژ پروژکتور ها نیز مهم است اگر میخواهید به محیط شما نور زیادی برسد از پروژکتور های با ولتاژ بالا استفاده کنید.

قیمت بهترین برج نوری 25 متری

برج نوری ال ای دی برای خرید برج نوری باید به عواملی توجه کرده و از مشاوران کمک بگیرید. برج نوری بسته به نوع روکش مورد استفاده در ستون برج، تعداد پروژکتور و ولتاژ ان ها، ارتفاع برج و متحرک و ثابت بودن قیمت های متفاوتی دارد. بهترین برج نور، برج نوری است که متناسب با محیط مورد نظر شما طراحی شده وتولید گردد. قیمت برج نوری 25 متری با توجه به مواد استفاده شده در برج مشخص می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button