مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع چراغ پارکی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت های استفاده از چراغ پارکی پایه بلندصادر کننده چراغ پارکی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

مرکز توزیع چراغ پارکی پایه بلند باعرضه انواع این محصولات در طرح‌ها و نمونه‌های متنوع، همواره در صدد آن است تا نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان و پیمانکاران به روشنایی خوب و مفید را برای بسیاری از اماکن شهری و روستایی مخصوصاً پارکی به ارمغان بیاورند.

از آنجایی که چراغ های پارکی پایه‌بلند برای هر مکانی قابل استفاده می‌باشد لذا به صورت انبوه از سوی این مراکز توزیع محصول پیگیری می‌شود که از طرفی هموار شهرداری‌ها برای زینت بخشیدن پارک‌های سطح شهر این  محصول را به‌صورت عمده خریداری می‌کنند.

مراکز توزیع چراغ پارکی پایه بلند

مزیت های استفاده از چراغ پارکی پایه بلند

مزیت های استفاده از چراغ پارکی پایه بلند چراغ های پارکی پایه بلند دارای مزیت های استفاده بسیاری برای انسانها و همچنین ادارت بهره بردار از این محصول مخصوصا شهرداری ها و اداره برق می باشد به گونه ای که در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد به گزیده‌ای از مزیت های استفاده از چراغ پارکی پایه باید به صورت مختصر و کوتاه اشاره ای داشته باشیم:

از آنجایی که چراغ های پایه بلند از ارتفاع 3 الی 15 متر متغیر می باشد لذا با نصب این نوع چراغ ها در پارک ها می توان شعاع بیشتری از محیط را روشنایی ایجاد کرد این وضعیت باعث شده است تا طرفداران زیادی به سمت خرید چراغ پارکی پایه بلند در اندازه های بزرگتر بپردازد.

مزیت پایه بلند بودن چراغها تنها روشنایی بیشتر محیط را رقم می زند بلکه زمینه‌ساز آن می گردد تا در تردد وسایل و یا خودرو های با ارتفاع زیاد و یا حتی انسانهای قد بلند با آویزان های این چراغ ها برخورد نکرده و منجر به نارضایتی انها نگردد.

جنس و کیفیت و همچنین رنگ مورد استفاده در این نوع چراغ های پارکی پایه بلند معمولاً از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده می‌شود تا مقاومت و استحکام بالایی در برابر عواملی همچون رطوبت و یا ضربات وارده به صورت عوامل طبیعی و یا چه از سوی انسانی را تحمل بکند.

صادر کننده چراغ پارکی پایه بلند

صادر کننده چراغ پارکی پایه بلند صادر کننده چراغ پارکی پایه بلند همواره در جهت گسترش صادرات چراغ پارکی می کوشد تا کیفیت محصول تولید شده را بالا ببرد تا در این راستا به صورت انبوه این محصول به کشورهایی همچون عراق، ترکیه و یا سایر کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه و غیره به صورت انبوه و گسترده صورت بگیرد.

از آنجایی که محصولات تولید شده در ایران از کیفیت و مرغوبیت بی نظیری برخوردار می باشد و کاربردهای بسیاری برای صرفه جویی مصرف انرژی را دارا می باشد لذا از خارج از کشور تقاضای بی نظیری برای خرید این محصول صورت گرفته است که صادرات گسترده این محصول منحصر به فرد در جهت پاسخگویی به نیاز همگان از سوی صادرکنندگان چراغ پارکی پایه بلند به جد پیگیری می گردد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button