مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی چراغ پارکی پایه کوتاهشرکت نمایندگی چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه صادراتی با عنایت بر مقدار مواد اولیه به کار رفته در تولید این اجناس و میزان نیروی انسانی و انرژی خدماتی صرف شده مشخص می ‌شود. این سه عامل ذکر شده اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت هر محصول می باشند که باید به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار گیرند و در نهایت یک نرخ واحد برای این محصولات مشخص شود. نوع صادراتی این چراغ ها از بالاترین درجه کیفیت ممکن برخوردار هستند.

قیمت چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه صادراتی

مشخصات فنی چراغ پارکی پایه کوتاه

مشخصات فنی چراغ پارکی پایه کوتاه چراغ پارکی پایه کوتاه از وزن خیلی کمی برخوردار است و وزن این اجناس در حدود ۵ کیلوگرم می باشد. ابعاد کلی این چراغ ها در حدود ۱۸ در ۱۸ و در ۴۰ سانتیمتر است و ابعاد خود چراغ حدود ۱۸ در ۲۰ سانتیمتر است.

پوشش بدنه این چراغ ها با رنگ الکترو استاتیک انجام شده و جنس بدنه آنها نیز فلزی است. به دلیل به کار رفتن این متریال در تولید این چراغ ها طول عمر و ماندگاری آنها بسیار زیاد شده است.

قدرت نوردهی این چراغ ها بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل حجم فروش آنها بسیار به صورت مداوم در حال افزایش است و فروش چراغ پارکی صادراتی در بازار بین المللی نیز به حد قابل توجهی رسیده است. 

از طریق صادرات این چراغ ها سود مالی خیلی خوبی برای اقتصاد کشور ما به ارمغان می ‌آید زیرا صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور به شمار می ‌رود.

شرکت نمایندگی چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه

شرکت نمایندگی چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه خرید چراغ پارکی اگر از طریق شرکت نمایندگی چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه انجام شود، قطعاً با کیفیت بسیار ایده آلی همراه خواهد بود. در این حالت هیچ واسطه ای وجود ندارد و متعاقباً سود ناشی از وجود واسطه ها نیز کسر خواهد شد.

به این ترتیب شما از بابت کیفیت این چراغ ها اطمینان خاطر کامل خواهید داشت و صد البته با مبالغ بسیار مناسب و به صرفه ای نیز مواجه می شوید.

قاعدتاً مستحضر هستید که چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه در زمره اجناس کاملاً تخصصی دسته‌ بندی می‌ شود و مراکزی باید در جهت توزیع این چراغ ها فعالیت کنند که کاملاً متخصص بوده و بتوانند این اجناس را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان قرار دهند.

می توان رزومه و سوابق کلیه این شرکت ها را به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار داد و در نهایت یک شرکت ایده آل را در جهت خرید انتخاب نمود. قطعاً اگر شما انتخاب درست در رابطه با انتخاب یک مرکز توزیع کننده ایده آل داشته باشید، می توانید با کیفیت ترین کالاها را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button