مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی لوکس دیواری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی منحصر بفرد چراغ پارکی سلطنتیپرفروش ترین مدل چراغ پارکی لوکس
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت چراغ پارکی لوکس در بازار متاثر از چند عامل می باشد که از آن جمله می توان به میزان سود دریافتی توسط فروشندگان مختلف اشاره نمود. مثلا ممکن است یک فروشنده 20 درصد سود روی کالای خود بکشد و فروشنده ای دیگر 30 درصد سود. در نتیجه نمی توان به طور قطع قیمت واحد چراغ پارکی دیواری را مشخص کرد.

قیمت چراغ پارکی لوکس دیواری

ویژگی منحصر بفرد چراغ پارکی سلطنتی

ویژگی منحصر بفرد چراغ پارکی سلطنتی چراغ پارک سلطتنی دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری در خود می باشد که موجب شده این محصول به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین چراغ های پارکی مبدل گردد. در طراحی این چراغ ها از طرح های قدیمی الهام گرفته شده است.

جنس این چراغ ها از آلومینیوم دایکاست یا ریخته گری یکپارچه آلومینیوم می باشد. استفاده از این جنس برای این چراغ ها موجب می‌شود که این کالا در برابر فرسودگی و سایش مقاوم باشد و خیلی زود از بین نرود.

برای رنگ کردن این چراغ از روش الکتروپینتینگ و الکترواستاتیک بهره گرفته می شود. هر دو روش رنگ آمیزی دارای مقاومت در برابر باران و نور آفتاب می باشد.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نمی باشد که تمامی قطعات این چراغ ها پیش از آنکه رنگ آمیزی شوند، برای اینکه مقاومتشان در برابر نور خورشید بالاتر رود، فسفاته شده و پس از آن با استفاده از پودر الکترواستاتیک پلی استر پوشش داده می شوند. این امر موجب می‌شود که طول عمر این چراغ ها به بیش از ۴۰ سال افزایش پیدا کند.

پرفروش ترین مدل چراغ پارکی لوکس

پرفروش ترین مدل چراغ پارکی لوکس پرفروش ترین مدل چراغ پارکی لوکس مربوط به مدل هایی می باشد که دارای جنس آلومینیوم دایکاست هستند. این چراغ ها به دلیل اینکه دارای مقاومت بسیار زیادی در شرایط جوی مختلف میباشند، از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و همین امر موجب شده که این محصولات نسبت به دیگر محصولات پرفروش تر گردند.

علاوه بر این امروزه طراحان این نوع چراغ ها با ارائه انواع مختلف طرح های مدرن و کلاسیک باعث به وجود آمدن تنوع بسیار زیادی در این چراغها شده‌اند و مشتریانی که قصد سفارش این چراغها را دارند می توانند از میان تنوع بسیار زیاد این محصول، مدل مد نظر خود را انتخاب نمایند.

البته سایت های اینترنتی فروش این محصول نیز به نوع دیگر موجب کمک به مشتریان می شوند. چرا که در این سایت ها تنوع بسیار زیادی از چراغ محوطه ای لوکس وجود دارد که اگر مشتریان می‌خواستند به صورت حضوری به مغازه ها برای خرید این محصول مراجعه کنند، نمی توانستند این همه تنوع را در یک مغازه بیابند. ولی در سایت‌های فروش این محصول انواع مختلفی از این کالا در سایز ها و قیمت های مختلف به مشتریان ارائه شده است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button