مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لحظه ای برج نوری 12 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی برج نوری ارتفاع 12 متریمرکز خرید برج نوری 12 متری
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت برج نوری 12 متری در دوره های مختلف با توجه به پارامترهای گوناگون متفاوت و متغیر است که نوسانات بازار، کیفیت و اصل بودن مواد و قطعات درجه یک برای تولید این محصول، میزان عرضه و تقاضا و غیره از اصلی ترین این پارامترها می باشد. خریداران این نوع برج ها برای آگاهی از قیمت لحظه ای و جدید این محصول می توانند به سایت اینترنتی ما که یکی از بهترین مراکز خرید و فروش این محصول به شمار می رود، مراجعه کنند.

قیمت لحظه ای برج نوری 12 متری

مشخصات فنی برج نوری ارتفاع 12 متری

مشخصات فنی برج نوری ارتفاع 12 متری برج نوری از جمله وسایل روشنایی پرکاربرد در محوطه های بزرگ مانند: پارک ها، خیابان ها، بلوارها و میادین، تفرجگاه، محوطه ساختمان های بزرگ و عمومی مانند بیمارستان ها و غیره می باشد که به آن دکل و یا برج روشنایی نیز گفته می شود. برج نوری از نظر اندازه و ارتفاع، نوع کاربرد و نصب، قابلیت ها و ویژگی ها دارای انواع مختلفی می باشند که از کاربرد ترین آنها می توان به برج نوری با ارتفاع 12 متر اشاره کرد.
شهرداری های شهرهای بزرگ دنیا برای روشنایی مکان های شهر خود از تجهیزات نوری متفاوتی استفاده می کنند که انتخاب و خرید برج های نوری برای آنها اولویت بیشتری نسبت به سایر محصولات روشنایی دارد.
برج نوری با ارتفاع 12 متری دارای مشخصات فنی فراوانی می باشد که از جمله ی این مشخصات می توان به استفاده از گالوانیزه گرم برای قسمت خارجی برج ها به منظور حفاظت از آنها اشاره کرد.
استفاده از کلاهک های باران گیر جهت جلوگیری از ورود برف و باران به داخل برج، استفاده از غلطک های هادی سیم بکسل ساخته شده از جنس آلومینیوم، محاسبات ساخته شده سازه ای بر حسب سرعت وزش باد با سرعت تقریبا 120 کیلومتر در ساعت، جنس بدنه ساخته شده با ورق اس تی با ضخامت 3 میلی متر، طراحی سیستم بالابر به شکل گیربکس و الکتروموتور با قدرت تقریبی 370 وات و  وزن 400 کیلو گرم و غیره از دیگر مشخصات فنی بارز این محصول به شمار می رود.

مرکز خرید برج نوری 12 متری

مرکز خرید برج نوری 12 متری خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از مراکز خرید در زمینه ی فروش انواع برج نوری 12 متری از جمله برج نوری دستی و برج نوری متحرک به طور گسترده و فراگیر فعالیت می کنند.
انواع برج های نوری در ارتفاع 12 متری با قابلیت ها و ویژگی ها مختلف در این مراکز خرید به مشتریان و متقاضیان به روش های مختلف عرضه و توزیع می شود که دو روش مستقیم و غیر مستقیم از رایج ترین و محبوب ترین روش های خرید این محصول به حساب می آید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button