مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چراغ پارکی چمنی مدل جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات کلیدی در تهیه چراغ چمنیکارخانه تولید چراغ پارکی چمنی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

استفاده از چراغ های پارکی علاوه بر اینکه روشنایی محیط را به خوبی تامین می نماید، باعث زیبایی فضا شده و امنیت فراوانی را در محیط های بیرونی مانند پارک، باغ و بوستان برقرار می کند. برای اطلاع از قیمت چراغ پارکی چمنی که در مدل های جدید طراحی و ارائه گردیده اند، با کارشناسان ما در این مجموعه اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت خرید چراغ پارکی چمنی مدل جدید

نکات کلیدی در تهیه چراغ چمنی

نکات کلیدی در تهیه چراغ چمنی معمولاً فضاهای سبز شهری، در عین حال که در طول روز بسیار زیبا و جذاب هستند، اما در هنگام شب به سبب سایه هایی که درختان ایجاد می کنند بسیار تاریک بوده و این امر می تواند برای کسانی که از این گونه فضاها استفاده می کنند، خطراتی را به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی استفاده از یک یا چند چراغ پارکی می تواند به خوبی روشنایی مورد نیاز فضا را تامین کرده و محیط را امن و زیبا نماید.
این چراغ ها در اندازه های مختلف ارائه شده اند که هر کدام از آنها برای یک فضای منحصر به فرد کارایی دارند.

از جمله مهمترین نکاتی که باید در هنگام تهیه چراغ چمنی به آن دقت نمود شامل موارد زیر می باشد:

  • متریال استفاده شده در تولید چراغ
  • نحوه رنگ آمیزی چراغ ها
  • درجه آی پی محصول
  • محیطی که قرار است چراغ در آن نصب شود.

کارخانه تولید چراغ پارکی چمنی مدرن

کارخانه تولید چراغ پارکی چمنی مدرن در کشورمان ایران کارخانجات مختلفی وجود دارند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به عنوان تولیدی چراغ پارکی به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع این محصول را تهیه و روانه بازار می نمایند. برای تولید این محصول متریال هایی به کار گرفته شده است که می توانند در برابر انواع تغییرات جوی مقاومت فراوانی از خود نشان داده و دچار فرسایش و یا زنگ زدگی نشوند.
به همین سبب است که این چراغ ها می توانند در هر شرایط آب و هوایی اعم از گرد و غبار، بارش باران و برف و گرمای شدید هوا تحمل کرده و مقاومت خود را از دست ندهند.
معمولاً ماده اولیه ای که برای ساخت آن به کار رفته از آلومینیوم خالص است که روی آن با استفاده از رنگ کوره ای استاتیک پوشش داده شده است.
شایان ذکر است که رنگ بندی این چراغ ها نیز بسیار متنوع بوده و در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، برنز و مسی تولید شده اند که هر کدام از آنها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارا می باشند.
این چراغ ها از میزان مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار بوده و استفاده از آنها می تواند در مصرف برق شهری صرفه جویی های فراوانی را به همراه آورد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button