مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین چراغ باغی دیواری شب تاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناسایی انواع چراغ باغی مرغوبسفارش چراغ باغی دیواری فانتزی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی به نوعی از چراغ ها گفته میشود که در پارک ها، فضای سبز، ویلا و حتی خیابان ها نصب میشود.این چراغ ها هم بر روی پایه های بلند و کوتاه با نام چراغ دیواری،  هم بر روی دیوار با نام چراغ باغی دیواری قابل نصب هستند.

بهترین راه برای محافظت کردن از لامپ و جلوه زیبا بخشیدن به محیط استفاده از این نوع چراغ ها است. این چراغ ها معمولا به عنوان عنصر اصلی روشنایی به کار برده نمی‌شوند و به عنوان عنصر کمکی در کنار چراغ های اصلی کاربرد دارند. 

جنس حباب برخی از این نوع چراغ ها پلی کربنات است که این موضوع سبب شب تاب و شب نما شدن این گونه از چراغ های باغی می‌شود. چراغ باغی شب تاب برای نورپردازی و ایجاد فضایی زیبا کاربرد دارد. در پارک ها، فضای سبز، باغ و ویلا استفاده از چراغ باغی شب تاب جلوه بی نظیری به محیط می‌بخشد. ایجاد ورودی های زیبا با استفاده از چراغ های باغی، روشن کردن نقطه ای خاص با استفاده از چراغ های باغی دیواری و ایجاد فضایی کلاسیک با استفاده از چراغ های باغی فانتزی میتواند زیبایی محیط را چند برابر کند.

قیمت بهترین چراغ باغی دیواری شب تاب

شناسایی انواع چراغ باغی مرغوب

شناسایی انواع چراغ باغی مرغوب اگر به دنبال چراغ های باغی دیواری ارزان هستید باید این امر را در نظر بگیرید که این گونه چراغ ها با اینکه قیمت ارزانی دارند اما طول عمر چندانی ندارند و بعد از مدتی در برابر گرما و سرمای شدید و شرایط آب و هوایی بد خراب می‌شوند.

بهترین جنس برای بدنه چراغ های باغی پوشش گالوانیزه است. ورق های آلومینیومی و فولادی در قسمت پایه و بدنه چراغ ها بهترین نوع آن هستند.

در چراغ های باغی شب تاب برای قسمت حباب موادی با کیفیت بالا مانند پلی آمید و پلی کربنات که در شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند از بهترین مواد هستند و از لامپ به خوبی در برابر شرایط بد محیطی محافظت می‌کنند. البته حباب های پلاستیکی موجود در بازار قیمتی ارزان تر اما کیفیت و مقاومتی کمتر دارند که باعث خراب شدن و آسیب رسیدن به لامپ می‌شوند و تعویض مداوم لامپ را به همراه دارند. تعبیه صحیح حباب ها و نفوذ ناپذیر بودن نسبت به رطوبت، آب، گرد و خاک و حشرات از دیگر ویژگی های یک چراغ باغی مرغوب است.

سفارش چراغ باغی دیواری فانتزی

سفارش چراغ باغی دیواری فانتزی برای سفارش چراغ دیواری فانتزی و انواع چراغ های باغی و شب تاب میتوانید با ثبت اطلاعات خود از مشاوران ما مشاوره دریافت کنید و سوالات خود را بپرسید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button