مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع برج نوری پارکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

برج های روشنایی پارکی چه مشخصاتی دارد؟شرکت فروش برج نوری پارکی
برج نوری
چه امتیازی به من میدین؟

برج های نوری به منظور تامین روشنایی محوطه های وسیع مانند پارک ها نصب می‌شود که معمولاً انواع مختلفی دارند و هرکدام از قیمت گوناگونی برخوردار می باشد.  شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول و قیمت انواع برج نوری  پارکی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایین صفحه با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید تا خریدی آسان را تجربه نمایید. 

قیمت انواع برج نوری پارکی

برج های روشنایی پارکی چه مشخصاتی دارد؟

برج های روشنایی پارکی چه مشخصاتی دارد؟ برج های نوری معمولاً در انواع ثابت و متحرک وجود دارد که روی هر کدام از آنها یک سبد  با پروژکتور نصب شده‌ است. در برج های متحرک برای تعمیر و نگهداری آنها کافی است سبد برج را به سطح زمین هدایت نمود و آن را تعمیر و نگهداری کرد که کیفیت ایمنی و سرعت بیشتری نسبت به سبد های ثابت دارد.
پس از اینکه  تعیین ارتفاع، زاویه، نوع پروژکتورها و… تعیین شد، حال باید نسبت به انتخاب برج روشنایی اقدام نمود. نصب برجهای روشنایی باید در کنار یک فضای آزاد به دور از درختان  و موانع انجام شود.
از مشخصات برج روشنایی پارکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • بدنه برج های نوری به صورت تلسکوپی بوده که در محل نصب به روش همپوشانی روی یکدیگر قرار می گیرد. 
  • در بالای برج نوری معمولاً یک میله برقگیر برای در امان ماندن  از رعد و برق قرار می‌گیرد و همچنین روی سبد برج یک چراغ چشمک زن برای اخطار به هواپیما و هلیکوپتر ها تعبیه شده است. 
  • قرقره و چرخ آن  از جنس پلیمر و سیمهای بکسل آن از آلومینیوم می باشد. همین موضوع باعث مقاوم شدن برجها در برابر نیروهای برشی می‌شود. جهت مقاومت بیشتر، جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی تمامی قطعات گالوانیزه می شود.
  • لامپ های موجود در این پروژکتور از نوع ال ای دی می باشد که مصرف برق بسیار پایینی دارد و معمولاً ارتفاع آنها در بین ۱۲ تا ۶۰ متر نیز می باشد.
  • یک قفل جهت جلوگیری از آسیب به افراد و… در حین سقوط سبد ها تعبیه شده است که خطرات جانی و مالی را به حداقل می رساند. 
  • بسیار مناسب برای مکان ها بزرگ می باشد و پرتاب نور بالایی دارد. 

شرکت فروش برج نوری پارکی

شرکت فروش برج نوری پارکی شرکت فروش برج نوری روشنایی پارکی این محصولات را با بهترین کیفیت و دریافت گواهینامه استاندارد های بین المللی به فروش می‌رساند.
فروش این محصول از طریق همین وب سایت انجام می‌شود که بهترین گزینه برای افراد پرمشغله است. زیرا، چون اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی در آن دیده نمی‌شود.
به دلیل مقایسه کیفیت و قیمت محصول با سایر فروشگاه ها، خریدار پس از بررسی های لازم، محصول را با اطمینان خاطر بیشتری خریداری می نماید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button