مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ پارکی فلزی خورشیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

3 ویژگی منحصر به فرد چراغ پارکی خورشیدیقیمت شگفت انگیز چراغ پارکی فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی فلزی از نوع خورشیدی یکی از جدیدترین نوع چراغ های محیط باز هستند که دارای فناوری فوق العاده بی نظیری هستند چرا که این محصولات نیاز به سیم کشی و به طور کلی برق کاری ندارند و از طریق نور خورشیدی که در طی روز دریافت و ذخیره می کند، انرژی لازم برای روشن شدن چراغ در هنگام شب را فراهم می کند.

اما برای خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت مناسب کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید چرا که امکان خرید غیر حضوری نیز از طریق این سایت فراهم شده است.

فروش چراغ پارکی فلزی خورشیدی

3 ویژگی منحصر به فرد چراغ پارکی خورشیدی

3 ویژگی منحصر به فرد چراغ پارکی خورشیدی در دنیای کنونی که با بحران انرژی روبرو هستیم و کاهش مصرف انرژی برق بسیار اهمیت دارد و چرا که برای مصرف کم تر و بهینه، هزینه این انرژی در بسیاری از کشورها رو به افزایش است استفاده از چراغ های خورشیدی راه حل خوب و مناسبی برای کاهش مصرف انرژی برق است.

چراغ پارکی خورشیدی علاوه بر این که می تواند نور مورد نیاز در شب را در مناطقی چون پارک ها، محوطه ساختمان های تجاری، تالارها، هتل ها و میادین را فراهم می کند؛ بسیار مناسب محوطه بیرونی ویلاهای شخصی، باغ ها و محوطه بیرونی ساختمان های مسکونی و همینطور محوطه بیرونی کارخانه ها و یا کارگاه های صنعتی است. چرا که بدون نیاز به برق و هزینه مصرفی آن می تواند انرژی خورشید را به انرژی برق تبدیل کند و باعث کاهش هزینه ها شود.

این نوع چراغ های فلزی خورشیدی با نور دهی بسیار قوی قابلیت های دیگری نیز دارند از جمله این که برای محیط های که سیم کشی برق وجود ندارد به راحتی نصب می شوند.

اما ۳ ویژگی منحصر به فرد این نوع چراغ را می توان بصورت اختصار این گونه بیان کرد:

  1. عمر مفید بسیار بالا: در مقابل فرسایش، گرما، سرما و همچنین آب و ضربه مقاوم است. از این روی صرفه اقتصادی زیادی دارند.
  2. دوستدار محیط زیست و طبیعت: چرا که بدون انرژی برق و با انرژی پاک و رایگان خورشید روشن می شود.
  3. اتوماتیک روشن و خاموش می شوند: بصورت خودکار در طول شب روشن و با طلوع خورشید خاموش می شوند.

قیمت شگفت انگیز چراغ پارکی فلزی

قیمت شگفت انگیز چراغ پارکی فلزی همان طور که می دانید قیمت چراغ پارکی فلزی خورشیدی بسته به مواد و متریال به کار رفته در پایه و چراغ، اندازه، نوع طراحی، مقدار نور دهی و نوع ساخت داخل و یا وارداتی می تواند بسیار متفاوت باشد. 

اما برای خرید این نوع چراغ پارکی فلزی با بهترین کیفیت، مقاوم به آب و نفوذ رطوبت، مقاوم در مقابل گرد خاک، مقاوم در برابر ضربه  با نور دهی فوق العاده و همچنین با قیمت شگفت انگیز می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button