مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ خیابانی کلاسیک قدیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای استفاده چراغ خیابانی ال ای دیپخش ویژه چراغ خیابانی کلاسیک ایرانی
چه امتیازی به من میدین؟

فروش چراغ خیابانی کلاسیک قدیمی توسط سایت معتبر فروش چراغ صورت می پذیرد ، که با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسد. قیمت این چراغ ها به نوع شکل هندسی چراغ ، نوع نور چراغ ، سختی یا آسانی نصب چراغ ، تعداد باطری و … بستگی دارد .همچنین نوسانات بازار در قیمت این نوع چراغ تاثیر گذار می باشد.

فروش چراغ خیابانی کلاسیک قدیمی

راهنمای استفاده چراغ خیابانی ال ای دی

راهنمای استفاده چراغ خیابانی ال ای دی

چراغ های ال ای دی به دلیل داشتن نور ملایم باعث می شود تا هنگام رانندگی در شب چشم رانندگان خسته نشود. بعضی از چراغ خیابانی ال ای دی به خاطر شباهتی که به سر مار کبرا دارند معروف به چراغ ال ای دی کبرا می باشد که مناسب استفاده در بلوار ها و خیابان ها می باشد، نوع دیگر این چراغ ها شبیه جعبه کفش می باشند که به چراغ های جعبه کفشی معروف هستند و این چراغ مناسب استفاده در اطراف مراکز خرید و مجتمع های اداری و مسکونی می باشد که اطراف محوطه را به درستی روشن می کند.

نوع دیگری از چراغ ال ای دی وجود دارد که دارای نور دهی متقارن است که مناسب استفاده در همه ی مکان های عمومی می باشد که به نام چراغ خیابانی cob معروف هستند .

استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی باعث می شود تا در مصرف برق صرفه جویی چشم گیری شود.همچنین این نوع چراغ علاوه بر نور دهی زیاد ،ضد زنگ و ضد ضربه است. به راحتی نصب می شود و از شکل ظاهری ساده برخوردار است .

از چراغ ال ای دی کلاسیک در محوطه و حیاط های تالار های پذیرایی و حیاط ویلا ها و پارک ها استفاده می شود که روش نصب بسیار آسانی دارد و چون نیاز به سیم کشی ندارد،بسیار بی خطر است .معمولا برای روشنایی به جای استفاده از نیروی برق از باطری استفاده می شود.

پخش ویژه چراغ خیابانی کلاسیک ایرانی

پخش ویژه چراغ خیابانی کلاسیک ایرانی

 تولید کننده چراغ خیابانی کلاسیک ایرانی برای اینکه بتواند تولیدات خود را به قیمت مناسب به دست مصرف کننده برساند اقدام به حذف واسطه ها کرده است ،که برای محقق شدن این امر تولیدات خود را از طریق سایت مجاز اینترنتی به فروش می رساند . پخش ویژه چراغ خیابانی کلاسیک ایرانی از طریق وبسایت مربوطه و درگاه های اینترنتی نیز به به فروش می‌رسد صورت که این امر موجب می شود تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، راحتی و سهولت دسترسی را برای مشتری فراهم کند.

فروش از طریق سایت اینترنتی این امکان را فراهم کرده است که با مشاهده مدل انواع چراغ خیابانی کلاسیک و مطالعه درباره ی نحوه نصب و استفاده آن مشتری بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد.  

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button