مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده چراغ پارکی دیواری مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع چراغ پارکی چمنیقیمت چراغ پارکی مدرن پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

در معماری شهر ها و ساختمانان صنعتی و تجاری و مسکونی نور از مهمترین موضوعی است که در آن دقت زیادی می کنند و در نور پردازی از چراغ های مناسب با مکان استفاده می کنند . چاغ ها انواع گوناگونی دارند که یکی از این چراغ ها، چراغ پارکی مدرن است که زیبای خواصی به مکانی که استفاده می شود می دهد. فروشنده چراغ پارکی دیواری مدن در سایت مربوط به آن با کیفیت در سراسر کشور عرضه می کند.

فروشنده چراغ پارکی دیواری مدرن

مشخصات انواع چراغ پارکی چمنی

مشخصات انواع  چراغ پارکی چمنی مشخصات انواع چراغ پارکی چمنی که در اینجا به آن اشاره می کنیم. چراغ پارکی یک چراغ است که دارای یک پایه است که آن را در محیط باز، پارک ها، ویلا، حیاط خانه، مکان های تفریحی و سایر مواردی استفاده می کنند. جنس این محصول از جنس عالی و دیواره ای آلومینیم است که محافظ این چراغ در برابر گرما سرما است و شرایط آب و هوا است.

چراغ های چمنی همان چراغ های پارکی است که داری ارتفاع یک متر است که جنس پایه ای آن از جنس های مختلفی قرار دارد مانند آلومینیوم،پلاستیک، آهن و چودن است که برای پارک ها از فولاد استفاده می کنند که در مسیر پیاده روی و برای نور پردازی و زیبای پارک از این مدل چراغ ها استفاده می کنند.

در این پایه های چراغ از لامپ های کم مصرف استفاده می شود که باعث صرفه جوی در برق می شود. این چراغ ها دارای ویژگی است که در صورت جو هوا تغیر نکند و نور کافی را داشته باشد مثلا در شمال به خاطر بارندگی و داشتن رطوبت یا در جنوب به خاطر آب و هوای گرم و گرد و خاک دچار تیره گی و زنگ زده گی نمی شود و از نور خوبی همراه است. 

قیمت چراغ پارکی مدرن پایه بلند

قیمت چراغ پارکی مدرن پایه بلند قیمت چراغ پارکی مدرن پایه بلند  مربوط به آن با کیفیت عالی و مطمئن قابل مشاهده است و در برندهای معتبر در سراسر کشور  و خارج از کشور صادر و عرضه می شود.

سایت ها چراغ پارکی پایه بلند از تولید کنندگان خریداری می کنند و آنها را با قیمت مقطوع و به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان می رسانند و ما برای خرید این محصولات به اندازه دلخواه از طریق سایت ها و با استفاده از اینترنت سفارش خود را ثبت کرده و سایت ها با کوتاه ترین زمان و در مکان مشخصی تحویل می دهند.

وقتی ما از طریق سایت و به صورت آنلاین خرید می کنیم و ما دست دلالان و واسطه ها از این امر قطع می کنیم و یک خرید غیر حضوری مطمئن را تجربه می کنیم که از هر لحاظ مقرون به صرف است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button