مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ حیاطی تک شعله

آنچه در این مقاله می خوانید...

قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ حیاطیبررسی نمایندگی های فروش چراغ حیاطی تک شعله
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی تک شعله از چراغ هایی می باشد که بسیار طرفدار دارند و افراد زیاد آن را برای منازل خود و حیاط های کوچک در منزل خریداری می کنند این نوع چراغ ها از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد و درسراسر کشور عرضه می شوند و فروش فوق العاده بالایی دارند زیرا تک شعله هستند و در هر کجا که باشد می توان قرار داد و استفاده ی بینظیری نمود.

عرضه مستقیم چراغ حیاطی تک شعله

قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ حیاطی

قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ حیاطی قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ حیاطی بسیار بینظیر می باشند چراغ‌ها علاوه‌بر زیبایی که به محیط می دهند چراغ‌ها علاوه‌بر زیبایی که به محیط می‌دهند، روشنایی بسیار خوبی نیز دارند. چراغ های حیاطی به‌دلیل اینکه در محوطه‌های باز مانند تراس، حیاط، باغ و… قرار می‌گیرند، جنس آن‌ها از مواد ضد زنگ و ضد گرد و غبار ساخته می‌شود.

همچنین این چراغ‌ها به‌دلیل جنسی که دارند از مقاومت بالایی برخوردار هستند تا در زمان کوتاه خراب نشوند. چراغ‌های دیواری در تنوع بسیار بالایی ساخته می‌شوند تا مطابق سلیقه خود بتوانند چراغی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید. مدل‌های چراغ‌های حیاطی مانند چراغ حیاطی لوکس تک چراغ، چراغ حیاطی ال ای دی، چراغ حیاطی پلاستیکی و چراغ حیاطی کلاسیک هستند که هر کدام از این مدل‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های خاصی ساخته می‌شوند تامردم بتوانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنند.

اجزای تشکیل دهنده چراغ حیاطی لاکچری از یک بخش تشکیل می‌شوند که این دو بخش به این صورت می باشد. 1. پایه یا نگهدارنده چراغ حیاطی پایه‌های چراغ حیاطی از جنس بسیار مطلوبی برخوردار هستند. پایه در مقابل بارش برف و باران مقاوم است و دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. همچنین به‌دلیل جنس خوبی که دارند از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانید آن‌ها را به سطوح مختلف متصل کنید.پایه چراغ دیواری معمولاً از مواد آلومینیومی و آهنی ساخته می شود و در نتیجه طول عمر بالایی نیز دارند.

از قابلیت های چراغ های حیاطی می توان به کاربری متنوع آن اشاره داشت.

یعنی چراغ های حیاطی علاوه بر حیاط می توان  بعنوان :

چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه

استفاده کرد.

بررسی نمایندگی های فروش چراغ حیاطی تک شعله

بررسی نمایندگی های فروش چراغ حیاطی تک شعله حباب چراغ حیاطی حباب‌های چراغ دیواری در شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی درست می‌شوند تا مردم بتوانید طرح دلخواه خود را انتخاب کنند. حباب‌های این نوع چراغ‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که در هنگام بارش برف و باران یا وزش گرد و غبار ذره‌ای را از خود عبور ندهند تا لامپ دچار مشکل نشود. چراغ‌های دیواری نسبت به جنس که دارند، قیمت آن‌ها نیز تغییر می‌کند. مردم می‌توانند این چراغ‌ها را با بهترین جنس و قیمت در بازار به‌راحتی خریداری کنند.

چراغ حیاطی سنسوردار از چراغ هایی می باشد که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند و در حیاط های خود آن را قرار می دهند به خاطر سنسور موجود درآن مردم زیادی خواهان آن هستند و قیمت بینظیری که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button