مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه حباب پایه دار پارکی شب تاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع حباب پایه دار پارکی نشکنقیمت حباب پارکی پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

عرضه با کیفیت‌ترین حباب‌های پایه دار پارکی به صورت شب تاب در این فروشگاه از جمله افتخارhت ما می‌باشد. 

استفاده از حباب پایه دار پارکی و یا انواع چراغ‌های پارکی متنوع در فضاهای سبز در شب جلوه‌‌ای خاص و ویژه به محیط القاء می‌نماید، علاوه بر آن با یک انتخاب شیک می‌توان به زیبایی فضا در روز نیز افزود، این حباب‌های پایه دار در فضای سبز منازل، ویلاها و حتی پشت بام‌ها قابل استفاده می‌باشند. 

عرضه حباب پایه دار پارکی شب تاب

انواع حباب پایه دار پارکی نشکن

انواع حباب پایه دار پارکی نشکن یک از ویژگی‌های انواع حباب‌های پایه دار ما از هر نوع که باشد چه پایه بلند و چه پایه کوتاه قابلیت نشکن بودن حباب‌های آن می‌باشد. 
در تمامی فضاهای سبز احتمال برخورد اجسام با حباب‌های چراغ وجود دارد، این برخورد می‌تواند به علت‌های مختلفی به وجود آید از جمله برخورد لوازم بازی کودکان و یا حتی برخورد لوازم باغبانی هنگام انجام امورات مربوط به نظافت و هرس گیاهان که می‌تواند باعث ایجاد آسیب و یا شکستگی حباب‌ها گردد. 
از این رو بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدگی حباب‌های چراغ نشکن بودن آن می‌باشد، این حباب‌ها با موادی مانند پلی کربنات، پلی اکرولیک و پلی آمید تولید می‌گردند که از جمله مقاومت بالا در برابر شکنندگی در برابر سموم استفاده شده در فضاهای سبز نیز مقاوم می‌باشند و در برابر عبور نور از خود هیچ مقاومتی نداشته و به راحتی نور را عبور می‌دهند. 
در تولید این چراغ‌ها دقت بالایی می‌شود به نحوی که هیچگونه اثری از درز و یا قالب گیری در حباب مشاهده نمی‌شود و به ظاهر تفاوتی از خود با حباب‌های شیشه‌‌ای نشان نمی‌دهد، در این حباب‌ها عدم وجود درز باعث می‌شود که گردو خاک و حشرات نتوانند به داخل حباب نفوذ نمایند از همین رو نیاز به نظافت داخلی حباب‌ها را به حداقل می‌رسانند. 
از دیگر ویژگی‌های حباب‌های نشکن سبک بودن آنها و قابلیت حمل آسان می‌باشد.

قیمت حباب پارکی پایه کوتاه

قیمت حباب پارکی پایه کوتاه تعیین قیمت حباب پارکی به عوامل متعددی بستگی دارد، حباب پارکی پایه کوتاه و یا انواع دیگر حباب های پارکی از جنس های متعدد بدنه و حباب ساخته می شوند که هر کدام از آنها در قیمت نهائی حباب تاثیر گذار است، به طور مثال یک حباب پارکی نشکن قیمتی بالاتر از حباب پارکی شیشه ای معمولی دارد.

همچنین نوع رنگ آمیزی و شکل حباب ها نیز در تعین قیمت حباب ها بی تاثیر نیست.

ما پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به خرید این محصولات با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت نمایید تا متناسب با فضای خود بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید چرا که لزوماً همیشه خرید گرانترین مدل ها باعث زیبایی فضا نخواهد شد بلکه نوع کارایی حباب ها هستند که در درجه اول حائز اهمیت می باشند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button