مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ توپی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نصب چراغ توپیتوزیع مستقیم چراغ توپی
چه امتیازی به من میدین؟

تولید بهترین چراغ توپی در این مرکز برای ویلا، خیابان و باغ می‌ باشد، دارای جنس آلومینیوم و بسیار مقاوم است و رنگ آن پودری است و بدنه آن می‌تواند سفید، مشکی و به رنگ‌ های دیگر باشد و حباب آن از جنس پلی کربنات است. این نوع چراغ های توپی در اندازه های مختلف با قدرت نورهای متفاوت وجود دارند. تولید و صادرات چراغ توپی ارزان در این مرکز صورت می گیرد.

صادرات چراغ توپی ارزان

نحوه نصب چراغ توپی

نحوه نصب چراغ توپی وقتی که هنگام شب در پارک قدم می زنید روشنایی خیره کننده چراغ های پارک شما را به سمت خود می کشند با چنان نور خیره‌ کننده و زیبایی همه جا روشن شده است که هیچ چیز به دیگر به ذهن نمی آید و در آن به هوش و ذکاوت سازنده آن پی می برید.
چراغ های توپی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده اند. تجارت این نوع چراغ ها رونق زیادی گرفته است. نصب چراغ های توپی با توجه به کوتاه یا بلند بودن آن یا جایی که قرار است نصب شود انجام می شوند. برخی از این چراغ که پایه های بلند دارند و بیشتر مناسب پارک ها می باشند روی سطحی قرار می گیرند و آن را با پیچ محکم می کنند.

برخی دیگر وقتی که پایه کوتاه دارند به وسیله پیچ ها سفت شده و سیم پیچی در آن استفاده می شود. لوله هایی هم که استفاده می‌شوند لوله‌های برق می باشد. کلیدها را در قسمتی که راحت‌ تر هستید می‌ توانید نصب کنید مثلا می توان داخل باغ یا پارک نصب کرد. کلید های آن را می توانیم در داخل ساختمان قرار دهیم یا هر جایی که راحت تر باشیم.

امروزه چراغ توپی در تمام محیط های باز استفاده می شود زیرا هم روشنایی بالایی دارد و هم مقرون به صرفه است. این نوع چراغ ها به کشور های دیگر نیز صادر می شوند و به خاطر کیفیت عالی که دارند از تولید بالایی برخوردارند.

توزیع مستقیم چراغ توپی

توزیع مستقیم چراغ توپی چراغ های توپی بهترین و زیباترین چراغ هایی هستند که شما می توانید شما در ویلا، خیابان، پارک، باغ  مشاهده کنید‌. ما در این مرکز توزیع مستقیم چراغ توپی را داریم. مشتریان عزیز می توانند بدون واسطه و مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشند و از راهنمایی آنها برخوردار شوند. برخی از این چراغ ها ارتفاع کمتر و بقیه ارتفاع بیشتری دارند مثلا برای پارک ها از چراغ هایی که ارتفاع زیاد دارند استفاده می‌شود تا تمام محوطه را روشن کند و برای بعضی جاها از چراغ های توپی پایه کوتاه استفاده می شود چرا که می‌تواند با رنگ های زیبا و متنوع تمام محوطه را زیبا سازد.

امروزه تجارت این نوع چراغ ها بسیار پر رونق است و طرفداران زیادی دارد البته ارتفاع درخت، گل و گیاه نیز در اندازه و طرح چراغ نقش بسزایی دارد. شما می توانید بهترین و زیبا ترین چراغ ها را از این مرکز خریداری کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button