مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات بهترین چراغ پارکی پایه کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

عملکرد چراغ‌ های پارکی پایه کوتاهقیمت انواع چراغ پارکی پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

نور و روشنایی در محیط های خارجی چون پارک ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود تا رفت و آمد خصوصا در شب ها به صورت کاملا ایمن انجام شود. چراغ پارکی پایه کوتاه برای این محیط بهترین گزینه بوده که می تواند با نور خود به صورت یکنواخت همه جا را روشن کند. صادرات بهترین چراغ به کشورهای خارجی باعث شده تا درآمد ارزی زیادی عاید تولید کننده و همچنین اقتصاد کشور شود که بسیار سودآور است. 

صادرات بهترین چراغ پارکی پایه کوتاه

عملکرد چراغ‌ های پارکی پایه کوتاه

عملکرد چراغ‌ های پارکی پایه کوتاه ساخت چراغ پارکی مطابق با استانداردهلی روز دنیا باعث شده تا سطح کیفی و بازدهی عالی داشته باشد. عملکرد این چراغ ها متفاوت بوده و بستگی به مدل و ساختار انها دارد. اغلب به صورت دو طرفه هستند که در هر دو سر این پایه چراغ های ال ای دی نصب می شود تا به صورت یکنواخت هر دو طرف روشن شوند. 

برای اجرای این پایه ها آنها را درون زمین قرار می دهند تا در مقابل باد و نوسانات جوی مقاوم باشد. سیم ها و کابل کشی از داخل پایه عبور کرده و به دو طرف که لامپ ها متصل می شوند کشیده می شود تا بتواند آنها را روشن کند. عملکرد ان به گونه ای است که زمانی که برق مربوط به این پایه ها متصل می شود جریان وارد لامپ شده و روشن می گردد. 

جنس پایه فولادی است که دوام زیادی دارد و لامپ ها رنگ مهتابی و آفتابی دارند که ترکیب شدن آنها با یکدیگر جلوه بی نظیری ایجاد می کند.‌

قیمت انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

قیمت انواع چراغ پارکی پایه کوتاه قیمت چراغ پارکی مدرن بر اساس عوامل مختلفی که در زیر اشاره می کنیم مشخص می شود که هر کدام به نوبه خود تاثیر شگرفی در نرخ محصول دارند.

  • کیفیت
  • سایز 
  • مدل
  • نحوه فروش
  • میزان عرضه و تقاضا 
  • برند و شرکت سازنده
  • قیمت مواد اولیه

هر چه سطح کیفی بالاتر باشد علاوه بر دوام و ماندگاری بیشتر ارزش بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد. در سایزهای بزرگتر مواد اولیه بیشتری استفاده شده و بدین ترتیب تولیدی نرخ بیشتری را هم برای آن در نظر می گیرد. مدل های جدید دارای تزیینات زیبایی هستند و قیمت بیشتری هم دارند. 

نحوه فروش از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت است به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده دارد. همین امر باعث شده تا بیشتر مردم به عرضه عمده گرایش پیدا کنند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا نرخ این تولیدات ثبات چندانی نداشته باشد. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button