مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع چراغ خیابانی کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع چراغ خیابانی صادراتیپخش ویژه چراغ کوچه ای کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

روشنایی عمومی عبارت است از خدمات عمومی متشکل از نورپردازی معابر عمومی، پارکهای عمومی و سایر فضاهای حرکت آزاد که براساس قانون خصوصی یا عمومی به عهده هیچ شخص حقوقی یا حقوقی نیست تا بتواند دید کافی داشته باشد برای توسعه عادی فعالیت ها. چراغ خیابانی کلاسیک بهترین گزینه برای استفاده در روشنایی های عمومی است. مجموعه ما اقدام به صادرات انواع چراغ خیابانی کلاسیک نموده است.

صادرات انواع چراغ خیابانی کلاسیک

ویژگی انواع چراغ خیابانی صادراتی

ویژگی انواع چراغ خیابانی صادراتی در حال حاضر بیشتر شهرها لامپ های با بخار سدیم نصب کرده اند. با این حال ، این نوع لامپ دارای راندمان متوسط ​​است ، بنابراین در حال استفاده نیست و معمول است که در پروژه های جدید روشنایی عمومی از لامپ های LED استفاده شود. این فن آوری پس از تعویض به دلیل امکان به دست آوردن همان نورپردازی اما با قدرت کمتری ، به دلیل کار آیی بیشتر درخشان و ظرفیت نورپردازی برتر ، در حساب های عمومی پس انداز می کند.به طور کلی ، روشنایی عمومی یک سرویس شهری است که وظیفه نصب و نگهداری آن را بر عهده دارد ، اگرچه در جاده های اصلی یا زیرساخت های جاده ای این کار به عهده دولت مرکزی یا منطقه ای است. بیشتر چراغ های خیابانی جهان بخار سدیم ، بخار جیوه و لامپ های LED است.

اشکال و فناوری های چراغ خیابانی صادراتی
برای روشنایی یک جاده ، یک مرکز جمعیتی ، یک چشمه ، یک بنای تاریخی یا نما ، مجموعه ای از عناصر مانند کارمندان ، فانوس ها ، لوسترهای چدنی و چراغ خیابانی یک طرفه استفاده می شود که بسته به مکان آنها ، شدت نور مورد نظر ، محیط و سایر عوامل بستگی دارد. . در حال حاضر با استفاده از لامپ های فن آوری SAP (لامپ بخار سدیم با فشار بالا – نور نارنجی) ، لامپ های LED ، مواد افزودنی فلزی هالید (آبی ، اگرچه به دلیل اشتباهات ترکیب ممکن است متفاوت باشد) و MCC (رنگ بخار جیوه اصلاح شده – سبز مایل به سبز) ، گرچه موارد دیگری مانند تنگستن-هالوژن (که قبلاً کوارتز-یدو نامیده می شدند) وجود دارد ، فلورسانس. به دلیل راندمان پایین ، لامپهای مرکوری ، میکسر لایت (مشعل جیوه ای با رشته رشته ای) و لامپ های رشته ای (معمولی و تنگستن-هالوژن) به استثنای کاربردهای ویژه ، در نورپردازی عمومی کاربرد گسترده ای ندارند.

هر نقطه از نور می تواند یک یا چند چراغ روشنایی داشته باشد. نقاط نوری به خروجی های یک مرکز فرمان متصل می شوند که به نوبه خود با اتصال یک شرکت الکتریکی تأمین می شوند. احتراق ها بصورت محلی با استفاده از سلول فوتوالکتریک انجام می شوند ، برنامه نویسی توسط ساعت نجومی یا از راه دور توسط سیستم های کنترل از راه دور بر اساس RTB ، فرکانس رادیویی یا خطوط GSM انجام می شود.

پخش ویژه چراغ کوچه ای کلاسیک

پخش ویژه چراغ کوچه ای کلاسیک مجموعه ما در کنار تولید و صادرات چراغ کوچه ای کلاسیک اقدام به پخش داخلی آن در کشور نیز نموده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات و یا خرید چراغ خیابانی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button