مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش چراغ خیابانی کلاسیک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین چراغ های خیابانیصادرات چراغ خیابانی کلاسیک از ایران
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی کلاسیک همانطور که از نامشان پیدا است برای روشنایی خیابان ها و معابر و جا های دیگر استفاده می شود این محصول از ارزش بالایی برخوردار است به طوری که اگر این چراغ ها نباشند چهره شهر ها در تاریکی به عصر حجر بر می گردد و زندگی برای مردم بسیار سخت خواهد شد. این محصول دارای تنوع زیادی است و مدل های مختلفی دارد. در ادامه به معرفی بهترین نوع چراغ های خیابانی می پردازیم و در مورد صادرات این محصول بیش تر حرف خواهیم زد.

سفارش چراغ خیابانی کلاسیک عمده

معرفی بهترین چراغ های خیابانی

معرفی بهترین چراغ های خیابانی این چراغ ها مدل های مختلفی دارند چراغ های ال ای دی به خاطر خصوصیتشان بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ های ال ای دی به خاطر نور ملایم موجب می شوند که در زمان رانندگی چشم راننده خسته نشود. یک نوع از این چراغ ها مدل کبرا می باشد که به خاطر شباهت این محصول به سر مار کبرا به این نام شهرت یافته است.این چراغ ها برای بلوار ها و خیابان ها مناسب می باشند.

نوع دیگر این چراغ ها چراغ جعبه کفشی نام دارد. این چراغ ها برای استفاده در مراکز خرید و مجتمع های اداری و مسکونی مناسب مناسب می باشند به طوری که محوطه این اماکن را به خوبی تحت پوشش قرار می دهند.

نوع دیگری از این چراغ ها وجود دارد که به خاطر نور دهی متقارن برای استفاده در همه مکان های عمومی مناسب می باشد. استفاده از این چراغ موجب می شود تا در مصرف برق صرفه جویی شود. علاوه بر این نور دهی این چراغ ها زیاد است. این چراغ ها ضد زنگ و ضد ضربه هستند و به راحتی نصب می شوند.

از چراغ ال ای دی کلاسیک در حیاط ویلا ها و پارک ها و در حیاط تالار های پذیرایی استفاده می شود که روش نصب آسانی هم دارند این محصول نیاز به سیم کشی ندارد که از این رو بسیار بی خطر است. معمولا به جای استفاده از برق در این چراغ ها از باتری استفاده می کنند.

صادرات چراغ خیابانی کلاسیک از ایران

صادرات چراغ خیابانی کلاسیک از ایران چراغ خیابانی عمده. تولید کننده های چراغ خیابانی ایرانی به خاطر اینکه تولیداتشان با قیمت خوب به دست مشتریان برسد اقدام به حذف واسطه ها کرده اند. این شرکت ها برای از بین بردن واسطه سایت هایی راه اندازی کرده اند. تا مشتری ها از طریق اینترنت محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. مشتریان می توانند تمام محصولات تولیدی این شرکت ها را در سایت ها مشاهده کنند و محصول مورد نظرشان را سفارش دهند و به صورت درگاه اینترنتی قیمت محصول را پرداخت نمایند. این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و سهولت خرید برای مشتری را رقم می زند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button