مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی 100 وات ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تمایز چراغ های خیابانی led با انواع دیگرشرکت صادرکننده چراغ خیابانی 100 وات
چه امتیازی به من میدین؟

لامپ ال ای دی led انقلاب بزرگی در زمینه لامپ ها و وسایل نوردهی ایجاد کرد، این نوع لامپ با توجه به مزیتها و قابلیت های بسیاری که دارد به راحتی توانست در رده نخست وسایل نوردهی قرار گیرد. فروشگاه اینترنتی الین از جمله فروشنده های معتبر این کالا به شمار می رود و شما می توانید انواع چراغ خیابانی 100 وات مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

خرید چراغ خیابانی 100 وات ارزان قیمت

تمایز چراغ های خیابانی led با انواع دیگر

تمایز چراغ های خیابانی led با انواع دیگر چراغ های خیابانی led مزایای بیشماری دارد که می تواند شما را به استفاده کردن از آن ترغیب کند. از این نوع چراغ خیابانی می شود در نورپردازی داخل پارک ها،خیابان ها و برخی دیگر از مراکز تجاری استفاده کرد.

این لامپ ماندگاری مطلوبی دارد و در حدود 50 یا 60 هزار ساعت عمر می کند، موادی که در ساخت آن استفاده می شود سبب مقاومت آن شده همچنین آلومینیوم به کار رفته در بدنه آن آسیب را به حداقل می رساند. چراغ 100 وات خیابانی نوردهی زیادی دارد و استفاده از آن در نور پردازی ویترین، زیبایی را دوچندان خواهد کرد.

چراغ خیابانی led با نور سفید، زرد، قرمز، آبی، سبز و بنفش در بازار یافت می شود که همین تنوع رنگ نور یکی از مزایای چشمگیر این لامپ است. نور لامپ led صادراتی، قابل هدایت است و این ویژگی به شما اجازه آن را می دهد تا لامپ را به هر نقطه ای که نور بیشتری لازم دارید تنظیم کنید.

این لامپ در برابر تغییرات دمایی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و در محیط های دارای حرارت بالا و یا مکانهای بسیار سرد نیر به نوردهی خود ادامه میدهد.

این نوع لامپ پرتو های مضر فرابنفش و یا مادون قرمز ندارد و نگرانی شما کاملا از بین می برد علاوه بر آن با ساطع کردن نور یکدست از خستگی چشم جلوگیری می کند.

شرکت صادرکننده چراغ خیابانی 100 وات

شرکت صادرکننده چراغ خیابانی 100 وات این مرکز در زمینه تولید، عرضه و صادرات چراغ خیابانی 100 وات فعالیت دارد، این فروشگاه اینترنتی، خرید لامپ را به صورت اینترنتی برای شما میسر ساخته تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، محصول مورد نظرتان را باکیفیتی مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

شما می توانید چراغ خیابانی ال ای دی و چراغ خیابانی صادراتی را از تولیدی الین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. این تولیدی قصد بر این دارد تا با خارج کردن واسطه از چرخه فروش این کالا، محصول مورد نیاز شما را با قیمت مناسب به دستتان برساند. پایین ترین قیمت لامپ led را در این فروشگاه بیابید.

تولیدی الین را می توان به عنوان بهترین صادرکننده چراغ خیابانی دانست.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button