مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ خیابانی کلاسیک مدل درنا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت استفاده از چراغ خیابانی ال ای دیپخش چراغ خیابانی کلاسیک 3 شعله
چه امتیازی به من میدین؟

زیبایی یک شهر و خیابان مزیت بزرگی برای آن شهر محسوب می شود. امروزه با زندگی مدرن و تکنولوژی، طراحان خوش ذوق، خلاقیتی ابداع کردند که بتوانند زیبایی شهر خود را دوچندان کنند. آنها برای زیبایی فضای سطح شهرها، از انواع چراغ های خیابانی با طرح ها و رنگ های متفاوت استفاده نمودند. لازم به ذکر است با توجه به محل قرارگیری این چراغ ها، از چراغ های با شعله های کمتر یا بیشتر نیز استفاده می شود. 

چراغ خیابانی کلاسیک درنا یکی از محصولات به نام در صنعت برق می باشد که قادر به تولید چراغ های خیابانی 5 شعله و 3 شعله می باشد. مواد مورد استفاده در این چراغ ها با بهترین مواد و کیفیت فوق العاده تولید و روانه بازار می شود. جنس این نوع چراغ ها از آلومینیوم دایاکاست می باشد.از این رو خریداران گرامی با اطمینان کامل می توانند چراغ های کلاسیک مدل درنا محصولی از صنایع روشنایی تیانا را خریداری نمایند. 

خرید چراغ خیابانی کلاسیک مدل درنا

مزیت استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی

مزیت استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی با وجود پیشرفت و تکنولوژی نو در دنیای نوین، چراغ های شهری و خیابانی به سیستم ال ای دی مجهز شده اند. مردم ما هر کجای دنیا باشند خواهان پیشرفت و زیبایی هر چه بیشتر محل زندگی شان هستند و همیشه از این پیشرفت ها استقبال گرمی داشتند.

چراغ خیابانی ال ای دی مزایای بیشماری دارد. یکی از مهم ترین مزیت این چراغ ها صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی می باشد که این امر از نظر اقتصادی با صرفه می باشد. علاوه بر این؛ چراغ های ال ای دی قابلیت کنترل مرکزی و یک پارچه دارند، همچنین قابلیت تولید نور در رنگ های مختلف را دارند که پتانسیل زیادی را در اختیار طراحان شهری قرار می دهند. کاهش میزان آلودگی نوری، توان نوری بالا و نداشتن مواد سمی مثل جیوه یکی دیگر از مزایای این نوع چراغ ها می باشد. 

پخش چراغ خیابانی کلاسیک 3 شعله

پخش چراغ خیابانی کلاسیک 3 شعله چراغ های خیابانی در انواع و مدل های گوناگونی و همینطور در سایزهای مختلفی در بازار موجود می باشند. در گذشته اکثر چراغ های خیابانی تک شعله بودند اما امروزه چراغ های چند شعله ای هم رو به کار آمدند که زیبایی شهر را دو چندان کردند. 

چراغ خیابانی 3 شعله کلاسیک درنا در رنگ های مشکی، سفید، نقره ای و … تولید شده و جنس پایه آن از آلومینیوم می باشد. این مدل از چراغ ها برای انتخاب فضاهایی با طراحی کلاسیک بسیار مناسب می باشند. کارخانه های تولیدی با تلاش فراوان به ساخت چراغ های کلاسیک 3 شعله ای می پردازند و از طریق واسطه محصولات خود را به سراسر ایران پخش و به فروش می رسانند. نمایندگی هایی هم در سطح ایران وظیفه خدمت رسانی به مشتریان عزیز را دارند؛ تا به راحتی این محصولات را در اختیارشان قرار بدهند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button