مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان چراغ چمنی لنزدار 5 وات

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگبندی انواع چراغ چمنی پایه دارفروش چراغ چمنی 3 وات ارزان قیمت
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ چمنی ارزان که به صورت لنزدار ۵ وات است، بهترین و با کیفیت ترین چراغ میباشد. این نوع چراغ ها جزو چراغ های کارآمدی هستند که در محوطه های باز مانند خیابانها و باغ ها نصب میشود. این نوع چراغ ها تا ۳۶۰ درجه می‌چرخد و تمام محوطه را روشن می کند‌ و رنگ آن بستگی به سفارشی دارد که مشتریان انجام میدهند این نوع چراغ ها از نور پردازی عالی بر خورد ار است.

خرید ارزان چراغ چمنی لنزدار 5 وات

رنگبندی انواع چراغ چمنی پایه دار

رنگبندی انواع چراغ چمنی پایه دار چراغ چمنی پایه دار که از انواع رنگبندیهای مختلف تشکیل شده است.

آیا تا حالا وارد باغ، خیابان یا محیط چمن داری شده‌اید.وقتی وارد محیطی میشوید چه چیزی به نظرتان جالب می رسد این نوع چراغ ها که در رنگ بندی های مختلف هستند و در هر چند دقیقه رنگی زیبا جلوه می کند. این نوع چراغ ها به وسیله پایه های فلزی در زمین ثابت شده اند که به این کار رو کار می گویند. چراغهایی با کیفیت بالا ساخته شده اند و جنس آنها بسیار مرغوب میباشد و با اینکه در محیطی سرباز قرار گرفته که هیچ سرپوشی وجود ندارد شرایط جوی مانند برف، باران، باد و غیره نمی تواند به این نوع چراغها صدمه بزند. و بسیار محکم است.

به گونه‌ای که حرارت و گرمای زیاد لامپ به آن آسیب نمی رساند. سیم این نوع لامپ‌ها جنس مسی است به خاطر اینکه باز هم حرارت و گرمای لامپ به آن صدمه نزند قسمتهای دیگر لامپ آلومینیوم ساخته شده است و با چند دست رنگ تحت تاثیر هیچ شرایطی جوی قرار نمی گیرد این نوع لامپ ها تا ۳۶۰ درجه می چرخد و تمام محوطه را روشن میکند و دارای نورپردازی بالایی است. چراغ چمنی 3 وات نوعی از این چراغ ها می باشند که از کیفیت و نورپردازی بالایی برخوردار است و از رنگبندی مختلفی تشکیل شده است و تا دوردست ها را روشن میکند. این نوع لامپ ها علاوه بر کاربرد بالایی که دارد؛ قدرت بالایی در روشنایی دور دستها دارد و از ظاهری زیبا نیز برخوردار است.

فروش چراغ چمنی 3 وات ارزان قیمت

فروش چراغ چمنی 3 وات ارزان قیمت چراغ چمنی ۳ وات با قیمت ارزان به فروش میرسد. این نوع چراغ ها در وسعت زیادی تولید شده است و به خاطر اینکه همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و قدرت خرید آن را داشته باشند از قیمتی ارزان برخوردار است ما می توانیم با خرید این چراغ ها با باغ هایمان را روشن کنیم و هم می توانیم با خرید این نوع چراغ ها و نصب آنها در حیاطمان علاوه بر روشنایی جلوه ای زیبا به محیط اطرافمان بدهیم.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button