مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چراغ باغی کلاسیک در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در نورپردازی باغعرضه چراغ باغی کلاسیک به صورت مستقیم
چه امتیازی به من میدین؟

اگر بخواهیم تمام باغ را با نورهای متعدد روشن کنیم باید هزینه زیادی را بپردازیم اما چراغ باغی کلاسیک با نور قوی که دارد می تواند تمام باغ  را به خوبی روشن کند. این نوع لامپ‌ها کم هزینه هستند و حباب آنها از جنس پلی کربنات است که در هر شرایطی مقاوم بوده و نور را به خوبی از خود عبور می دهند و جنس بدنه آن از آلومینیوم است که دچار زنگ زدگی نمی شود. ما تولید کننده اینگونه چراغها در کل کشور هستیم.

تولید چراغ باغی کلاسیک در کشور

نکات مهم در نورپردازی باغ

نکات مهم در نورپردازی باغ چراغ مناسب می تواند باغ را بسیار زیبا جلوه دهد. در ساخت این چراغ ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است تا مقاومت و دوام  عمر آن زیاد شود. مصرف انرژی این چراغ ها بسیار کم است و هزینه زیادی را برای مشتریان در بر نخواهد داشت. چراغ باغی فلزی به عنوان بهترین چراغ برای باغ ها کاربرد زیادی دارد اما مهمترین نکته که در روشنایی باغ ها نقش بسزایی دارد و نورپردازی آن است که می تواند کمک زیادی در زیبایی باغ داشته باشد.

وقتی که وارد باغ می شویم ورودی آن باید روشن و پرنور باشد اما دقت کنیم که نور نباید زیاد باشد زیرا نور زیاد و نور خیلی کم زیبا نخواهد بود و مورد دیگری که مهم است این است که باید ببینیم که لوله های آب و پخش کننده های آب از کجا عبور می‌کنند و در کدام قسمت ها هستند زیرا برای استفاده از نورپردازی باید به مسیر عبور آب دقت زیادی کنیم تا به تجهیزات نور پردازی آسیب نرسد.

باید دقت کنیم تا به گیاهان آسیب نرسانیم زیرا نور زیاد به وقت گیاهان صدمه میزند و مانع رشد آنها می شود همچنین برخی گیاهان به حرارت و گرما حساسند و زود خشک می شوند باید این مسئله را نیز مدنظر قرار دهیم تجهیزات و وسایل نباید در وسط باغ در جایی که دیده می‌شود نباید قرار بگیرد زیرا زیبایی باغ را برهم خواهد زد و مانع زیبایی خواهد شد.

فصل زمستان فصل سردی است و امکان دارد به چراغ ها آسیب برسد بنابراین باید از وسایل مه ‌شکن و ضد سرما استفاده شود همچنین سعی کنید که کلید های روشن و خاموش کردن این چراغ ها را بیرون از باغ داخل اتاق یا ساختمان قرار دهید همچنین استفاده از حس گرها حرارتی یا حرکتی بهترین وسایل برای کنترل روشنایی باغ است و انرژی زیادی مصرف نمی‌کند.

عرضه چراغ باغی کلاسیک به صورت مستقیم

عرضه چراغ باغی کلاسیک به صورت مستقیم در مراکز ما تولید چراغ باغی به بهترین نحو صورت می گیرد. ما تولید چراغ باغی کلاسیک را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهیم. این روش به نفع مشتری خواهد بود زیرا در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد. استفاده از این چراغ ها برای باغ ها بسیار ضروری است. پایه های این چراغ ها بسیار مقاوم است و ماندگاری بالایی دارند.

افرادی که می‌خواهند باغ آنها همچون نگینی بدرخشد این چراغ ها را خریداری کنند و با نور پردازی مناسب برای خود باغی زیبا و پر نور بسازند. جنس این چراغ ها بسیار مقاوم و محکم است و در برابر شرایط محیطی و بیرونی هیچ آسیبی به آنها نمی رسد. این چراغ ها جدا از روشن کردن اطراف بسیار زیبا می باشند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button