مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده چراغ توپی دیواری

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید چراغ توپی دیواری باکیفیتصادر کننده چراغ توپی دیواری
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از المان های روشنایی بخش که علاوه بر پرتوافکنی باعث ایجاد منظره ای زیبا در شب نیز خواهد شد، چراغ دیواری است. اکنون برترین تولیدکنندگان چراغ های روشنایی، مدل های مدرن و بروزی از این محصولات را در معرض تولید عمده قرار داده اند که از بین آنها می توان به چراغ توپی دیواری اشاره کرد. چراغ های توپی، واقعاً منظره دل انگیزی را در فضاهای مختلف پدیدار نموده و از قدرت پرتو دهی گسترده ای نیز برخوردار می باشند.

تولید عمده چراغ توپی دیواری

راهنمای خرید چراغ توپی دیواری باکیفیت

راهنمای خرید چراغ توپی دیواری باکیفیت چراغ های روشنایی، نقش مهمی را در تامین نور کافی برای فضاهای مختلف بر عهده داشته و می توانند زیبایی مورد نیاز در محیط هایی مانند پارک ها، باغ ها و به طور کلی فضاهای باز و سبز به وجود آورند و شب های دل انگیز و دوست داشتنی ای را به افراد که به این فضاها برای تفریح می آیند، هدیه دهند.

اما گفتیم که یکی از انواع مدل های بروز و بسیار مدرن از چراغ که امروزه استفاده از آن در فضاهای باز نیز مرسوم گشته، چراغ توپی دیواری می باشد که در انواع چراغ با پایه ساده و چراغ با پایه طرح دار به چشم می خورد.

حال اگر تصمیم به سفارش این نمونه از چراغ ها گرفته اید، نکاتی را به عنوان راهنمای خرید چراغ توپی دیواری باکیفیت عنوان خواهیم کرد که بی شک کمک زیادی در روند خرید به شما خواهند کرد:

  1. دقت داشته باشید که چراغ های توپی همراه با حباب نشکن را انتخاب کنید که متناسب با فضاهای باز نیز بوده و بنابراین هیچ یک از شرایط جوی، آنها را تحت تاثیر قرار نخواهند داد.
  2. همچنین حتماً به پایه چراغ هم توجه کنید، چرا که زیبایی چراغ و همینطور دوام و ماندگاری اش به آن بستگی دارد، به نظر می رسد که چراغ های توپی دارای بدنه آلومینیوم دایکاست، انتخاب بهتری باشند. 
  3. محصولاتی که از درجه حفاظت چراغ مانند IP برخوردار هستند را برگزینید.

صادر کننده چراغ توپی دیواری

صادر کننده چراغ توپی دیواری چراغ توپی دیواری که در رده چراغ های امروزی و جدید جای گرفته و هم از لحاظ کارایی و هم از نظر زیبایی، گزینه ای کاملاً مورد تایید می باشد، نه تنها در بازار داخلی کشور، بلکه در بازارهای صادراتی نیز با توجهات وسیعی روبرو گشته است.

درخشش این محصول در بازارهای بین المللی، نشان از این دارد که تولیدکنندگان مطرح کشورمان توانسته اند در حیطه تولید، بسیار موفق عمل کرده و با پیشرفت هایی که حاصل کرده اند، توانسته اند با ارائه چراغ های مرغوب و بسیار لوکس، نیازهای مشتریان خارجی را هم به خوبی پوشش دهند.

اما یکی از مراکزی که به عنوان بزرگترین صادر کننده چراغ توپی شناخته شده و صادرات گسترده ای از این محصولات را شکل داده، مجموعه پیش روست که محصولاتی با این مشخصات را عرضه نموده است:

  • چراغ های توپی با خاصیت چربی زدایی
  • چراغ های متشکل از پیچ استیل و مهره برنجی
  • محصولاتی همراه با بازدهی نوری عالی
  • دارای رنگ و مدل های متنوع
مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button