مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده چراغ پارکی حبابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع حباب برای چراغ پارکی حبابیپخش کلی چراغ پارکی حبابی
چه امتیازی به من میدین؟

مرکز توزیع کننده چراغ پارکی حبابی، با هدف تامین نیاز عمده و جزئی مشتریان و با توجه به جدید ترین مدل‌ های چراغ پارکی، این محصول را در سطح بالای کیفی به فروش می رساند. در بین انواع چراغ های پارکی و محوطه ‌ای، چراغ های حبابی به دلیل طراحی ممتاز و تنوع بالا از لحاظ ابعاد و مدل بسیار طرفدار هستند. این نوع از تجهیزات روشنایی، علاوه بر پخش نور عالی، بسیار مقاوم و محکم هستند و از قیمت اقتصادی برخوردارند. 

توزیع کننده چراغ پارکی حبابی

انواع حباب برای چراغ پارکی حبابی

انواع حباب برای چراغ پارکی حبابی

چراغ های پارکی حبابی در انواع مختلف و با استفاده از متریال‌ های گوناگون تولید می‌شوند. یکی از مهمترین اجزای چراغ پارکی، قسمت حباب آن است. انواع حبابِ چراغ پارکی از لحاظ پارامترهای زیر مشخص می‌شوند:

  • سایز حباب: انواع حباب چراغ، در سایزهای متنوع تولید می شوند و بسته به کاربرد چراغ و وسعت فضایی که چراغ در آن نصب می ‌شود می ‌توان از چراغ هایی با حباب بزرگ یا کوچک استفاده کرد.
  • جنس حباب چراغ: حباب چراغ با استفاده از مواد اولیه مختلف مانند پلی کربنات نشکن، پلاستیک و شیشه تولید می‌شود. هر یک از این  حباب ‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. برای مثال حباب های پلاستیکی پخش نور کمتری نسبت به حباب های شیشه ‌ای دارند اما شکننده نیستند و قیمت ارزان ‌تری نسبت به سایر انواع دارند. اما حباب شیشه ‌ای پخش نور بهتری دارد.
  • شب تاب بودن حباب: برخی از انواع حباب چراغ ‌ها، شب تاب هستند. این مدل‌ها محبوب ‌تر هستند. 
  • طرح و مدل، حباب چراغ های پارکی در انواع طرح و مدل مانند مدل وارونه، مدل توپی و مدل‌ های دیگر تولید می ‌شوند و بنا بر سلیقه می‌توان از  مدل های مختلف حباب چراغ خریداری نمود. 

حباب نقش مهمی را در پخش نور، زیبایی و همچنین عمر مفید لامپ دارد. به همین دلیل لازم است در زمان خرید چراغ پارکی، در کنار توجه به عوامل دیگری چون کیفیت پایه، ابعاد چراغ و قیمت محصول، به نوع حباب چراغ و کیفیت طراحی و ساخت آن توجه کرد. این محصول توسط شرکت ‌های تولید کننده در تنوع بالایی تولید می شود و امکان انتخاب یک محصول شیک و با کیفیت با هر بودجه ای وجود دارد.

پخش کلی چراغ پارکی حبابی

پخش کلی چراغ پارکی حبابی

پخش چراغ حبابی پارکی به صورت کلی این امکان را برای خریداران عمده مانند پیمانکاران فراهم می آورد تا با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند محصولات مورد نیاز پروژه های مختلف عمرانی و ساختمانی را از طریق مرکز پخش و توزیع چراغ به صورت مستقیم خریداری کنند.

انواع چراغ ‌های پارکی حبابی برای روشنایی فضاهای بیرونی مانند خانه ویلا ها و پارک ها کاربرد دارند و از آنجا که تجهیزات روشنایی پر کاربرد هستند، در تنوع بالا توسط تولید کنندگان طراحی می شوند تا بتوان از آنها در فضاهای مختلف استفاده کرد. فروش کلی این ملزومات روشنایی در مرکز پخش آنلاین با بهترین قیمت صورت می ‌پذیرد. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button