مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برج نوری 12 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

امکانات برج نوری 12 متریتولید انواع برج نوری 12 متری
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری 12 متری، جهت روشنایی فضاهای خیلی بزرگ کاربرد دارد. این موارد همواره با در نظر گرفتن لیستی از عوامل موثر در این باره مشخص شده و به سمع و نظر متقاضیان خرید آن می رسد. طبیعتاً آنچه در این بین اهمیت فراوانی دارد، جنس و قابلیتهای برج بوده که باید بتواند به نحو احسن نیاز خریداران را تامین کرده و هزینه پرداخت شده در ازای خرید آن را به واقع جبران کند.

برج نوری 12 متری

امکانات برج نوری 12 متری

برج نوری 12 متری برج نوری یا همان دکلهای روشنایی کاربردهای زیادی در شرایط مختلف از خود نشان می دهند. انواع برج نوری از جمله برج نوری متحرک در بازار خرید و فروش آن به چشم می خورد.
این دکلها وظیفه ایجاد نور در نقاط دور دست و ناهموار را برعهده دارند که البته در هر شرایط آب و هوایی هر چند سخت و نامساعد، قادر به ادامه فعالیت می باشند.
البته امروزه استفاده از آنها در استادیومها، حتی هتل، نمایشگاه، پارک، بزرگراه، پل، فرودگاه و غیره نیز به چشم می خورد و این به دلیل شاخصهای مثبت فراوانی ست که در خود دارد.
ما در این مقاله از امکانات برج نوری 12 متری صحبت خواهیم کرد که در دو نوع برقی و دستی تولید شده و به بازار رسیده است. نمونه های برقی از این محصول از گیربکس و الکتروموتور بهره مند هستند.
کاربر در فرایند استفاده از آن می تواند از طریق کنترلی که در تابلو برق تعبیه شده، هد برج را تنظیم و کنترل نماید و به عبارت ساده تر آن را جابجا کند. این امکان به صورت ویژه برای آنها در نظر گرفته شده و مزایای فراوانی دارد. از جمله اینکه در این باره نیازی به بالابر نخواهد بود و هزینه نگهداری و یا تعمیر آن پایین خواهد آمد.
برج نوری دستی، بین 4 تا 6 پروژکتور را روی هد به صورت نصب شده دارد. که با استفاده از یک وینچ دستی، می توان کنترل آن را به بالا و پایین انجام داد. از آنجایی که در این برجها کنترل با دست صورت می پذیرد، تعداد کمی پروژکتور در نظر گرفته می شود.

تولید انواع برج نوری 12 متری

برج نوری 12 متری برج نوری 12 متری را به جرات می توان از کاربردی ترین دکلهای موجود در بین انواع نورپرداز معرفی کرد. تولید انواع برج نوری 12 متری در شرایطی محقق می شود که کشور ما ظرفیتهای بالایی در این زمینه دارد.
بسیاری از افراد متخصص و بامهارت دانش خود را در این حوزه پیاده کرده اند تا محصولی عالی و کاربردی به دست مشتریان برسد. یکی از مهمترین این مراحل که برای هر دو نوع از انواع برج دستی و برقی اعمال می شود، نصب پروژکتور بر روی آنهاست که نیازمند دقت فراوانی ست.
به صورت کلی اصول تولید این محصولات از استانداردهای ملی و جهانی پیروی می کند که از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button