مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع مختلف چراغ چمنی پایه کوتاهصادرات چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه برای اینکه جلوه ی زیبایی به پارک ها و میادین مختلف موجود در سطح شهرها، ببخشند، از انواع مختلفی از چراغ های چمنی استفاده می کنند، این محصولات که به طور معمول به صورت دفن در زمین به کار می روند، از خصوصیات ویژه ای برخوردارند، بازار فروش چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب به دلیل استفاده‌ی گسترده ی آن برای نورپردازی در مکانهای مختلف، از رونق بسیارخوبی برخوردار است.

بازار فروش چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب

بررسی انواع مختلف چراغ چمنی پایه کوتاه

بررسی انواع مختلف چراغ چمنی پایه کوتاه شب هنگام، وقتی که در سطح شهر تردد می کنید، شاهد انواع و اقسام نورافشانی های زیبا در محیط پیرامون خود هستید، مطمئناً وسایلی که برای ایجاد روشنایی تولید شده اند، نقش اساسی در زیبایی مکانهایی مانند: پیاده روها، محوطه های فضای سبز، میادین، باغ ها، ویلاها، پارک ها و درختان سطح شهر دارند.

چراغ چمنی پایه کوتاه از رایج ترین و پرکاربردترین محصولات روشنایی است که به طور معمول، دارای حباب های نشکن می باشد، و همچنین در برابر سرما، گرما، رطوبت و سایر عوامل تهدید کننده مقاوم هستند.

با بررسی انواع مختلف چراغ چمنی پایه کوتاه می توان فهمید که این محصولات با پایه های پلاستیکی و فلزی تولید شده اند و انواع فلزی آنها با خاصیت ضد‌زنگ و ضد‌آب در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم می باشند، طول عمر زیاد، مصرف کم انرژی و نوردهی مناسب، باعث شده تا این کالاها برای استفاده در فضاهای باز و مکانهای مجلل مناسب باشند.

تولید کنندگان بزرگ این تجهیزات، با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و با به کارگیری طراحی های زیبا و مدرن، نمونه های ویژه ای از این کالاها را تولید کرده اند و علاوه بر فروش گسترده ی داخلی، انواعی از این کالاها را به نقاط مختلف جهان نیز صادر می کنند.

صادرات چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب

صادرات چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب به طور کلی، پایه چراغ های چمنی به دلیل کاربرد ویژه ی آنها، کوتاه می باشند و در ارتفاع ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متری تولید می شوند، قیمت این محصولات با توجه به نوع چراغ، ارتفاع و جنس بدنه، تعداد و نحوه ی سفارش و برند شرکت تولید کننده ی آن، متفاوت می باشد.

به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان معتبر، صادرات چراغ چمنی پایه کوتاه ضد آب به کشورهای دیگر،  از استقبال خوبی برخوردار است و طراحی های جذاب و زیبای این کالاها، نقش اساسی در فروش بالای آنها دارد.

از آنجا که امروزه مصرف کالاهای لوکس در ساخت و سازهای عمومی و خصوصی، بیشتر به چشم می خورد، طراحی و ساخت این کالاها، می تواند سود زیادی را نصیب شرکت های تولید کننده‌ی آن کند.

تولید کنندگان مختلف با توجه به کاربردهای فراوان این محصولات، انواع چراغ چمنی ضد آب را برای استفاده در مناطق مرطوب و شرجی تولید کرده اند، علاوه بر آن، این کالاها دارای مقاومت خوبی در برابر ضربات مکانیکی و خوردگی هستند و در تولید آنها از مواد درجه یک عایق استفاده شده است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button